dnes je 30.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 60304/2020/12
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35919001
Dúbravská cesta 14, 84104 Bratislava - mestská časť Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Telefón: +421 258311735
Email: luboslav.filipovic@ndsas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ndsas.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 60304/2020/12
Hlavný kód CPV
79710000-4
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie strážnej služby pre vybrané objekty verejného obstarávateľa a v rozsahu zabezpečenia jednou osobou poskytovateľa s cieľom zabezpečiť komplexnú ochranu objektu a majetku proti krádeži, vandalizmu, nepovolenému vstupu a pohybu cudzích osôb, a to zamestnancami dodávateľa v rozsahu 24 hodín denne. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 1
OPIS
Názov
Časť č. 2 - Región II.
Časť č.: II.
Dodatočné kódy CPV
79713000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesta plnenia predmetu zákazky sú bližšie špecifikované v prílohe č.1 Miesto výkonu strážnej služby k časti B.1 (časť č. 2 - Región II.)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie strážnej služby pre vybrané objekty verejného obstarávateľa a v rozsahu zabezpečenia jednou osobou poskytovateľa s cieľom zabezpečiť komplexnú ochranu objektu a majetku proti krádeži, vandalizmu, nepovolenému vstupu a pohybu cudzích osôb, a to zamestnancami dodávateľa v rozsahu 24 hodín denne. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 248-617663
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1/ K bodu V.1) INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY: Verejný obstarávateľ konštatuje, že v predmetnom verejnom obstarávaní sa zmenili okolnosti, za ktorých sa toto verejné obstarávanie vyhlásilo, a ktoré verejného obstarávateľa oprávňuje na aplikáciu postupu v súlade s § 57 ods. 2 zákona, konkrétne na zrušenie vyhláseného verejného obstarávania. V priebehu postupu verejného obstarávania sa vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa v rámci nadlimitnej zákazky boli využité revízne postupy (opakované doručenie námietok od 2 uchádzačov k vyhodnoteniu súťaže, rozhodnutie Úradu pre verejné obstarávanie (ďalej len ÚVO) č. 8105-6000/2021-OD, 8223-6000/2021-OD zo dňa 12.08.2021 a 12839-6000/2021-OD zo dňa 06.12.2021, v ktorom ÚVO nariadil zrušiť Oznámenie o výsledku vyhodnotenia ponúk a opätovne vyhodnotiť ponuky, pričom prišlo k zmene okolností na strane verejného obstarávateľa, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie. Zmena okolností spočíva v skutočnosti, že v súťažných podkladoch nie je v Návrhu na plnenie kritéria jednoznačne určené, podľa ktorého stupňa náročnosti práce v zmysle § 120 zákona č. 311/2001 Z .z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov sa má vyhodnocovať jednotková cena za 1 osobohodinu strážnej služby. Na základe tejto skutočnosti, komisia na vyhodnotenie ponúk nevie pri dodržaní princípu transparentnosti podľa § 10 ods. 2 zákona objektívne vyhodnotiť ponuky uchádzačov predložené na predmetnú časť verejného obstarávania, bez zásadného vplyvu na výsledok verejného obstarávania, čo je dôvodom zrušenia verejnej súťaže. Zároveň sa zmenili okolnosti typologického rozdelenia strážených objektov, ktoré v zrušenom verejnom obstarávaní boli zaradené regionálne, avšak vzhľadom na rôzne organizačné zmeny je potrebné aktuálne zabezpečiť poskytovanie strážnych služieb na konkrétne objekty podľa typologického rozdelenia (Strediská, Hraničné priechody vrátane Informačno-predajných miest, Areály skladov a Administratívne priestory). Záver: Na základe všetkých vyššie uvedených skutočností verejný obstarávateľ konštatuje, že v priebehu verejného obstarávania sa zmenili okolnosti, za ktorých sa verejné obstarávanie vyhlasovalo a preto verejný obstarávateľ rozhodol o svojom postupe v súlade s § 57 ods. 2 zákona. Informácia o ďalšom postupe verejného obstarávateľa: Verejný obstarávateľ oznamuje, že na uvedenú časť verejného obstarávania bude vyhlásené nové verejné obstarávanie formou verejnej súťaži v rámci pripravovaného nového verejného obstarávania na rovnaký predmet zákazky, avšak so správnym a aktuálnym nastavením stupňa náročnosti práce. 2/ Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-23T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 29.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,18 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA