dnes je 30.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/2022VS
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00610411
Nemocničná 986, 01726 Považská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Telefón: +421 424304491 Fax: +421 424326247
Email: mackova@nemocnicapb.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nemocnicapb.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 1/2022VS
Hlavný kód CPV
33600000-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka LIEKOV pre potreby nemocníc v zriaďovateľskej pôsobnosti Trenčianskeho samosprávneho kraja. Predmet zákazky je rozdelený na častí. Uchádzačovi sa umožňuje predložiť ponuku na celý predmet zákazky - na všetkých 95 častí, alebo len na jednu časť predmetu zákazky alebo na viacero častí predmetu zákazky, špecifikovaných v bode B Opis predmetu zákazky a v Prílohe G Tabuľka návrhov uchádzačov na plnenie kritérií súťažných podkladov. Predmet zákazky je rozdelený na 95 častí, ale vzhľadom na časovú a administratívnu náročnosť pri vypisovaní všetkých časti do oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania a následne do oznámenia o výsledku verejného obstarávania nie je táto skutočnosť uvedená v časti II.1.6) tohto oznámenia. Jednotlivé časti predmetu zákazky aj s predpokladanými hodnotami predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch v časti B - Opis predmetu zákazky a v Prílohe G k súťažným podkladom.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
33600000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
NsP Považská Bystrica ul. Nemocničná 986, 017 26 Pov.Bystrica a /alebo NsP Prievidza so sídlom v Bojniciach ul. Nemocničná 2, 972 01 Bojnice a /alebo NsP Myjava ul. Staromyjavská 59, 907 01 Myjava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka LIEKOV pre potreby nemocníc v zriaďovateľskej pôsobnosti Trenčianskeho samosprávneho kraja. Predmet zákazky je rozdelený na častí. Uchádzačovi sa umožňuje predložiť ponuku na celý predmet zákazky - na všetkých 95 častí, alebo len na jednu časť predmetu zákazky alebo na viacero častí predmetu zákazky, špecifikovaných v bode B Opis predmetu zákazky a v Prílohe G Tabuľka návrhov uchádzačov na plnenie kritérií týchto súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 020-046391
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Rámcová dohoda pre časť 2, 3, 5, 7, 12, 13, 32, 45, 46, 47, 48, 49, 51, 52, 53, 54, 55, 57, 61, 62, 67, 69, 70, 71, 73, 74, 75, 79, 80, 81, 83, 89, 90, 91, 92:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-08-10T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 7
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 7
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 7
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 3 579 753,96
bez DPH
Informácie o subdodávkach

2:Rámcová dohoda pre časť 1, 4, 6, 9, 36, 39, 41, 50, 59, 64, 66, 77, 78, 82, 85, 86, 88, 95 :
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-08-10T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 7
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 7
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 030 928,09
bez DPH
Informácie o subdodávkach

3:Rámcová dohoda pre časť 14, 16, 19, 38, 40, 42, 56, 58, 60, 63, 68, 84, 93:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-08-10T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 7
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 7
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 319 439,69
bez DPH
Informácie o subdodávkach

4:Rámcová dohoda pre časť 17, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 29, 30, 31, 35, 43, 94:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-08-10T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 7
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 7
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 352 529,19
bez DPH
Informácie o subdodávkach

5:Rámcová dohoda pre časť 10:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-08-10T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 7
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 7
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 23 241,82
bez DPH
Informácie o subdodávkach

6:Rámcová dohoda pre časť 15, 18, 20, 28, 33, 34, 44:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-08-10T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 7
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 7
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 143 459,50
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmet zákazky je rozdelený na 95 častí, ale vzhľadom na časovú a administratívnu náročnosť pri vypisovaní všetkých časti do oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania a následne do oznámenia o výsledku verejného obstarávania nie je táto skutočnosť uvedená v časti II.1.6) tohto oznámenia. Informácia o úspešných uchádzačoch v jednotlivých častiach predmetu obstarávania: - pre časť č. 1, 4, 6, 9, 36, 39, 41, 50, 59, 64, 66, 77, 78, 82, 85, 86, 88, 95 predmetu zákazky ponuku úspešného uchádzača por. č. 2 UNIPHARMA - 1. Slovenská lekárnická akciová spoločnosť, Opatovská cesta 4, 972 01 Bojnice IČO 31625657, ktorý splnil podmienky účasti a splnil požiadavky na predmet zákazky a predložil najnižšiu Celkovú zmluvnú cenu v eurách za príslušné časti predmetu zákazky., - pre časť č. 2, 3, 5, 7, 12, 13, 32, 45, 46, 47, 48, 49, 51, 52, 53, 54, 55, 57, 61, 62, 67, 69, 70, 71, 73, 74, 75, 79, 80, 81, 83, 89, 90, 91, 92, predmetu zákazky ponuku úspešného uchádzača por. č. 6 MED-ART.spol. s r.o. Hornočermánska 4, 949 01 Nitra IČO 34113924, ktorý splnil podmienky účasti a splnil požiadavky na predmet zákazky a predložil najnižšiu Celkovú zmluvnú cenu v eurách za príslušné časti predmetu zákazky., - pre časť č. 17, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 29, 30, 31, 35, 43, 94, predmetu zákazky ponuku úspešného uchádzača por. č. 5 BAX PHARMA s.r.o. Leškova 8 Bratislava IČO 35758481, ktorý splnil podmienky účasti a splnil požiadavky na predmet zákazky a predložil najnižšiu Celkovú zmluvnú cenu v eurách za príslušné časti predmetu zákazky., - pre časť č. 14, 16, 19, 38, 40, 42, 56, 58, 60, 63, 68, 84, 93, predmetu zákazky ponuku úspešného uchádzača por. č. 3 INTRAVENA s.r.o. Levočská 9, 080 01 Prešov IČO 31717802, ktorý splnil podmienky účasti a splnil požiadavky na predmet zákazky a predložil najnižšiu Celkovú zmluvnú cenu v eurách za príslušné časti predmetu zákazky., - pre časť č. 10 predmetu zákazky ponuku úspešného uchádzača por. č. 1 INTEC PHARMA s.r.o. Elektrárenská 4, 831 04 Bratislava, IČO 00683264, ktorý splnil podmienky účasti a splnil požiadavky na predmet zákazky a predložil najnižšiu Celkovú zmluvnú cenu v eurách za príslušné časti predmetu zákazky., - pre časť č. 15, 18, 20, 28, 33, 34, 44, predmetu zákazky ponuku úspešného uchádzača por. č. 4 B.Braun Medical s.r.o. Hlučínska 3 Bratislava IČO 31350780, ktorý splnil podmienky účasti a splnil požiadavky na predmet zákazky a predložil najnižšiu Celkovú zmluvnú cenu v eurách za príslušné časti predmetu zákazky.; Pre časť 8, 11, 37, 65, 72, 76 a 87 komisia odporúča zrušiť verejné obstarávanie na základe okolnosti, ktoré vyplynuli z procesu verejného obstarávania v súlade s § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.Uchádzači po ukončení EA od ponuky odstúpili s odôvodnením, že došlo k chybe v priebehu EA resp. po predložení ponuky došlo k výraznému zvýšeniu cien niektorých liekov resp. k zmene úradne určených cien liekov.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-23T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 29.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,18 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA