dnes je 30.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VS 47
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
MH Teplárenský holding, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36211541
Turbínová 3, 83104 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: MH Teplárenský holding, a.s.
Telefón: +421 556192135
Email: marta.lumtzer@mhth.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445085
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Výroba, preprava a distribúcia plynu a tepla
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: VS 47
Hlavný kód CPV
71322200-3
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie, projektová príprava a inžiniering stavby "Využitie geotermálnej energie v Košickej Kotline".
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 650 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
71320000-7

71242000-6

71240000-2

71300000-1

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miestom odovzdávania a preberania diela, resp. výsledku činností je pracovisko obstarávateľa v závode Košice na ul. Teplárenská 3, 042 92 Košice.
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie, projektová príprava a inžiniering stavby "Využitie geotermálnej energie v Košickej Kotline": 1. Zabezpečenie aktualizácie a prípadných zmien projektovej dokumentácie pre stavebné objekty opísané v podkladovej dokumentácii "Využitie geotermálnej energie v Košickej Kotline, teplovod Olšovany-Košice (SO21.03- SO21.24), - SO20 - SO 20.14 spojovací teplovod Olšovany-Bidovce" vrátane majetkovoprávneho vysporiadania (ďalej len "MPV") všetkých nehnuteľností dotknutých uvedenými stavebnými objektami a vrátane nevyhnutne potrebnej zmeny vydaného stavebného povolenia (povolenia zmeny stavby pred dokončením) vyplývajúcej z aktualizácie a zmien projektovej dokumentácie k uvedenými stavebným objektom. 2. Vypracovanie projektovej dokumentácie pre územné rozhodnutie a stavebné povolenie časti stavby potrubnej trasy medzi Novou administratívnou budovou obstarávateľa v závode Košice a hlavným výrobným blokom obstarávateľa v závode Košice vrátane strojného a technického vybavenia strojovne a zabezpečenie MPV všetkých nehnuteľností dotknutých uvedenými stavebnými objektami a vydania stavebného povolenia. 3. Zabezpečenie aktualizácie a prípadných zmien projektovej dokumentácie pre stavebné objekty opísané v podkladovej dokumentácii "Prečerpávacia stanica a geotermálne stredisko Olšovany" a "Geotermálne stredisko Ďurkov" vrátane MPV všetkých nehnuteľností dotknutých uvedenými stavebnými objektami a vrátane povolenia (nevyhnutne potrebnej) zmeny stavby. 4. Vypracovanie projektovej dokumentácie pre výber zhotoviteľa stavby so zapracovaním všetkých zmien, súčasťou ktorej bude aj vypracovaný výkaz výmer s ocenenými jednotlivými položkami. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 650 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
15:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, 4, resp. 5 ZVO, pokiaľ ich splnenie nevyplýva zo zápisu uchádzača do zoznamu hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie (prípadný zápis uchádzača do tohto zoznamu obstarávateľ vždy overí) alebo z uchádzačom predloženého potvrdenia o rovnocennom zápise vydanom príslušným orgánom iného členského štátu (§ 152 ods. 3 ZVO). Obstarávateľ pre úplnosť uvádza, že nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) v znení neskorších predpisov (§ 32 ods. 3 ZVO). U uchádzača zároveň nesmú existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 a 7 ZVO a podľa rozhodnutia obstarávateľa ani dôvody na vylúčenie podľa § 10 ods. 4 a § 40 ods. 8 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. 2. Uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b) a písm. c) ZVO, ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach. Uchádzač preukáže uvedené skutočnosti pri predložení ponuky. 3. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO. 4. Rovnaké podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia ako uchádzač musia spĺňať aj iné osoby, ktorých zdroje a/alebo kapacity uchádzač využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, a subdodávatelia uchádzača podľa zákona o verejnom obstarávaní. U týchto osôb nesmú existovať dôvody na vylúčenie podľa ustanovení § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO a podľa rozhodnutia obstarávateľa ani dôvody na vylúčenie podľa § 10 ods. 4 a § 40 ods. 8 ZVO. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu u týchto osôb sa preukazuje len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté, resp. ktorú majú tieto osoby plniť.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Obstarávateľ od uchádzača požaduje preukázanie finančného a ekonomického postavenia v súlade s § 33 ods. 1 písm. d) ZVO predložením čestného vyhlásenia podpísaného osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač prehľadne uvedie celkový dosiahnutý obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú uvedené údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží kópiu výkazov ziskov a strát alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov z účtovných závierok za požadované hospodárske roky; namiesto nich bude obstarávateľ akceptovať aj informáciu uchádzača, že príslušné dokumenty boli zverejnené v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií Slovenskej republiky (http://www.registeruz.sk). Ak uchádzač vzhľadom na pravidlá jeho domovskej krajiny kópie výkazov predložiť nemôže, predloží iné porovnateľné doklady, z ktorých bude dosiahnutý obrat jednoznačne vyplývať (napr. audítorské správy). Prepočet inej meny na euro vykoná uchádzač podľa výmenného kurzu eura zverejneného Európskou centrálnou bankou ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení tohto verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania Úradom pre verejné obstarávanie. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že spolu za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú uvedené údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti, dosiahol celkový obrat vo výške minimálne 1 000 000 ? alebo ekvivalent v inej mene.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Obstarávateľ od uchádzača požaduje preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 34 ods. 1 písm. a) ZVO predložením zoznamu poskytnutých referenčných služieb za predchádzajúcich sedem rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Vzhľadom na špecifickosť požadovaných služieb, ktoré sú predmetom zákazky, a za účelom zaistenia primeranej úrovne hospodárskej súťaže obstarávateľ určil dobu podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO v trvaní siedmich rokov (§ 34 ods. 2 ZVO). Ak uchádzač uvedie informáciu o cene referenčnej služby v mene inej ako euro, musí zároveň uviesť aj prepočet na euro. Prepočet inej meny na euro vykoná uchádzač podľa výmenného kurzu eura zverejneného Európskou centrálnou bankou ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení tohto verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania Úradom pre verejné obstarávanie. Ak uchádzač referenčnú službu realizoval v rámci skupiny dodávateľov, musí špecifikovať svoj podiel na jej realizácii. Ak bol odberateľom referenčnej služby verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, dokladom je referencia; pre iné prípady sa odporúčaný vzor potvrdenia odberateľa o uspokojivom plnení referenčnej služby nachádza v prílohe č. 6 súťažných podkladov k tejto zákazke. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že v uvedenom období realizoval najmenej jednu referenčnú zákazku (službu), ktorej predmetom boli projekčné služby pre inžinierske stavby - líniové vedenia a rozvody alebo technické, technologické a energetické vybavenie stavieb, pričom hodnota týchto služieb bola minimálne 500 000 ? bez DPH alebo ekvivalent v inej mene a uvedené služby sa týkali podzemných horúcovodných (HV), teplovodných (TV) alebo parných (P) rozvodov z oceľového potrubia s vnútorným priemerom DN minimálne 150 a vyšším v dĺžke minimálne 1000 m.
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač zabezpečil ponuku zábezpekou vo výške 10 000 ? a zloženie zábezpeky preukázal v predloženej ponuke. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch k tejto zákazke.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Fakturácia sa bude vykonávať podľa platobných podmienok tak, ako je to uvedené v prílohe č. 7 súťažných podkladov k tejto zákazke.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade, ak bude ako úspešná vyhodnotená ponuka skupiny dodávateľov, táto skupina dodávateľov bude povinná pred uzatvorením zmluvy vytvoriť združenie osôb podľa príslušných ustanovení súkromného práva alebo inú zákonnú formu spolupráce fyzických osôb alebo právnických osôb (ďalej len združenie), a to v rovnakom zložení ako skupina dodávateľov, ktorá predložila ponuku. Z dokumentácie preukazujúcej vznik združenia musí nepochybne vyplývať, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti členov združenia, kto a akou časťou sa bude na plnení zákazky podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne a že zotrvajú v združení počas celej realizácie zákazky; túto dokumentáciu musí skupina dodávateľov predložiť obstarávateľovi pred uzatvorením zmluvy, pokiaľ uvedené v postačujúcom rozsahu vo vzťahu k obstarávateľovi nebude pokrývať samotná zmluva.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-09-26T15:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 2022-12-15T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená obstarávateľovi v elektronickej podobe v takej lehote, aby obstarávateľ mohol zabezpečiť doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk (§ 48 ZVO). Obstarávateľ odporúča záujemcom doručiť žiadosti o vysvetlenie najneskôr do 14. 9. 2022, aby bolo možné vysvetlenia v zákonom stanovenej lehote spracovať a zaslať ich záujemcom. 2. Predpokladaná hodnota zákazky uvedená v tomto oznámení je stanovená ako maximálna. Obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie, ak navrhované ceny v predložených ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky. 3. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční dňa 8. 9. 2022 o 10:00 h. na adrese Teplárenská 3, 042 92 Košice, Slovenská republika. Bližšie informácie k účasti na obhliadke pre záujemcov sú uvedené v súťažných podkladoch k tejto zákazke. 4. Obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t. j. akonáhle sa zásielka dostane do jeho dispozičnej sféry. 5. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED), je ho povinný vyplniť v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. Obstarávateľ povoľuje vyplniť časť IV oddiel globálny údaj. 6. Ponuka musí byť vyhotovená elektronicky a musí byť vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovom sídle https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné vykonať týmito spôsobmi: a) v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID BOK). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutárny orgán danej spoločnosti; b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutárneho orgánu danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE; c) vložením dokumentu preukazujúceho štatutárny orgán a na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutárneho orgánu, alebo bol vyhotovený zaručenou konverziou; d) vložením plnomocenstva na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutárneho orgánu aj splnomocnencom, alebo bol vyhotovený zaručenou konverziou; e) vložením autentifikačného kódu, ktorý bude uchádzačovi zaslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutárneho organu uchádzača v listinnej podobe formou doporučenej zásielky. Doručenie autentifikačného kódu zvyčajne trvá 4 pracovné dni (v rámci Európskej únie) a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. Autentifikáciu podľa písmen a) až d) vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 16.00 hod. 7. Nejedná sa o zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 8. Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 ods. 7 písm. b) ZVO (tzv. superreverz).
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Lehoty stanovujú príslušné ustanovenia ZVO.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-24T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 29.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,18 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA