dnes je 30.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: TSK_GIS2
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Trenčiansky samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36126624
K dolnej stanici 7282/20A, 91101 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Trenčiansky samosprávny kraj
Telefón: +421 918600969
Email: mikuscak@tsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.tsk.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/447121
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: TSK_GIS2
Hlavný kód CPV
72200000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie služieb implementácie rozširujúcich modulov interoperabilného modulárneho informačného systému pre zber, kontrolu, vyhodnocovanie a zobrazovanie SMART údajov s cieľom inovácie súčasného systému zobrazovania geografických informácií Trenčianskeho samosprávneho kraja modulárnym spôsobom. Východiskom rozvoja je existujúci komplexný a modulárny systém GIS TSK, kde základnú podmienku tvorí možnosť neustáleho rozvoja, vývoja systému reflektovaním na požiadavky používateľov a praxe.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 234 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
38221000-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
K dolnej stanici 7282/20A, 91101 Trenčín a infraštruktúra verejného obstarávateľa
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie služieb implementácie rozširujúcich modulov interoperabilného modulárneho informačného systému pre zber, kontrolu, vyhodnocovanie a zobrazovanie SMART údajov s cieľom inovácie súčasného systému zobrazovania geografických informácií Trenčianskeho samosprávneho kraja modulárnym spôsobom. Východiskom rozvoja je existujúci komplexný a modulárny systém GIS TSK, kde základnú podmienku tvorí možnosť neustáleho rozvoja, vývoja systému reflektovaním na požiadavky používateľov a praxe.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
234 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
350:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program: Efektívna verejná správa, názov projektu: Lepší Trenčiansky kraj ITMS kód: 314011Z492
Doplňujúce informácie:
Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly orgánu oprávnenému vykonávať kontrolu podľa zákona č. 292/2014 o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP verejného obstarávateľa.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 písm. a) - f) zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 písm. a) - f), resp. § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b) - f) zákona o verejnom obstarávaní, ak verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu, tzn.: - vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní platí, že ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa odseku 2 písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky podľa odseku 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu bezodkladne zašle v elektronickej podobe prostredníctvom elektronickej komunikácie Generálnej prokuratúre Slovenskej republiky na vydanie výpisu z registra trestov; - vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladu podľa ods. 2 písm. d) iba vo vzťahu k preukázaniu toho, že voči uchádzačovi resp. záujemcovi nebolo zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku; K ostatným podmienkam v rámci tohto tohoto ustanovenia platí, že verejný obstarávateľ si overí ich splnenie uchádzačom alebo záujemcom na portáli www.oversi.gov.sk; - vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b), c), e) a f) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ si ich splnenie uchádzačom alebo záujemcom overí na portáli www.oversi.gov.sk a v Registri osôb so zákazom vedeným Úradom pre verejné obstarávanie. 2. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť. 3. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti: a) v súlade s §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, alebo b) v súlade s §152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie. 4. Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s §152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: (1) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona (Uvedená lehota je 36 mesiacov predvádzajúcich dátumu zverejnenia zákazky vo vestníku EU). (2) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z právne záväzných aktov Európskej únie alebo medzinárodných noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality, a ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. (3) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: (1) Podľa bodu 1 - § 34 ods. 1 písm. a) ZVO Uchádzač musí preukázať realizáciu minimálne 2 zákaziek, ktorých predmetom bol návrh a implementácia geografického informačného systému (2) Podľa bodu 1 - § 34 ods. 1 písm. a) ZVO Uchádzač musí preukázať realizáciu minimálne 1 zákazky, ktorej predmetom bol návrh a implementácia riešenia zahŕňajúceho OGC Reference Model alebo obdobný georeferenčný model (3) Podľa bodu 2 - § 34 ods. 1 písm. d) ZVO Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky predložením: certifikátu Systému manažérstva kvality ISO 9001 v oblasti predmetu zákazky Expert č. 1 - Hlavný architekt a) minimálne 5 ročné skúsenosti v oblasti návrhu a budovania geografických informačných systémov v pozícii hlavného architekta, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; b) minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti návrhu GIS, pričom pri uvedených skúsenostiach musel vykonať minimálne návrh business architektúry, návrh architektúry GIS, návrh technologickej architektúry, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; c) získaný a platný certifikát v oblasti architektúry IS, napr.: TOGAF 9 Foundation alebo Zachman Certified - Enterprise Architect, alebo Distinguished Certified Architect, alebo ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom kópie certifikátu. Expert č. 2 - Hlavný projektový manažér a) minimálne 5 ročné skúsenosti v oblasti v oblasti riadenia projektov implementácie IT systémov v pozícii projektového manažéra, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; b) minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti riadenia projektov implementácie IT systémov pričom pri uvedených skúsenostiach musel vykonať minimálne plánovanie projektu, časový harmonogram projektu, riadenie zdrojov, riadenie rizík; túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; c) získaný a platný certifikát pre oblasť projektového riadenia, napr.: PMP (Project Managment Profesional), alebo IPMA C alebo PRINCE2 Practicioner ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom kópie certifikátu. Expert č. 3 Hlavný expert na grafické informačné systémy a) minimálne 5 ročné skúsenosti pri analýze a návrhu GIS a jeho integrácie, v pozícii experta na geografické informačné systémy, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; b) minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti návrhu GIS pričom pri uvedených skúsenostiach musel vykonať minimálne návrh modelu GIS, návrh databázovej štruktúry a integráciu na minimálne dva samostatné IS, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; c) získaný a platný certifikát pre geografické informačné systémy, napr.: GISP (Certified GIS Professional) alebo ESRI (ArcGIS Pro Foundation) ekvivalent daného certifikátu od inej certifikačnej autority, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom kópie certifikátu. Expert č. 4 - Hlavný expert pre priestorové informácie a) minimálne 5 ročné skúsenosti v oblasti implementácie priestorových informačných systémov v súlade s požiadavkami implementačných pravidiel Smernice INSPIRE v pozícii experta pre priestorové informácie, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; b) minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti implementácie priestorových informačných systémov v súlade s implementačnými pravidlami smernice INSPIRE, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; c) platný zápis do zoznamu INSPIRE expertov vedeného Európskou komisiou; túto podmienku účasti uchádzač preukáže životopisom alebo ekvivalentným dokladom.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Podmienky vykonanie zákazky sú uvedené v návrhu zmluvy.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-09-22T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje: vo výške 6 000,00 ?. Podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. V zmysle § 66 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 4. Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky: Nakoľko ide o rozšírenie existujúceho informačného systému do nového funkčného celku nie je možné a reálne rozdeliť zákazku na ešte menšie celky. Vzhľadom na výšku predpokladanej hodnoty zákazky je zákazka vhodná pre všetky MSP s dostatočnými skúsenosťami kapacitami v predmete zákazky. 5. V prípade, ak uchádzač použije JED je ho povinný vyplniť v súlade so ZVO. 6. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému IS EVO ver. 18.0.. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 7. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému IS EVO ver. 18.0. umiestnenom na webovej adrese https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Spôsob prevedenia autentifikácie je uvedený v súťažných podkladoch. 8. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 9. Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 10. Dĺžka trvania zákazy je upravená v návrhu zmluvy nakoľko v bode II.2.7) Výzvy nie je možné uvádzať podrobnejšie členenie.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-08-22T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 29.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,18 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA