dnes je 1.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ŠOP SR/1101/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Štátna ochrana prírody Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17058520
Tajovského 28B, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Štátna ochrana prírody Slovenskej republiky
Telefón: +421 484722046
Email: iveta.kiedzuchova@sopsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sopsr.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/447005
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: ŠOP SR/1101/2022
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky Rekonštrukcia elektroinštalácie v Demänovskej jaskyni mieru doplnenie osvetlenia je realizácia stavebných prác s cieľom zlepšiť stav a ochranu podzemných biotopov. Práce pozostávajú z inštalácie resp. z doplnenia LED osvetlenia (podľa výkresu E1.01 projektovej dokumentácie), zariadení pre ozvučenie v jaskyni (komentár #1 až #7 výkres E1.02 projektovej dokumentácie) a doplnenia svetelno-zvukových scén v zóne 9 do existujúcej elektroinštalácie realizovanej v prvej etape, a to riadiacich jednotiek CL-MMC-02 do existujúcich rozvádzačov, reproduktorov CL-SPK-02, ovládacích jednotiek CP, potrebnej kabeláže a elektroinštalačných prvkov pre napojenie nového LED osvetlenia, ozvučenia a potrebných riadiacich jednotiek. Technické riešenie musí byť kompatibilné s existujúcou technológiou dodanou v rámci prvej etapy. Podrobný opis predmetu zákazky tvorí Prílohu č. 1 súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 833 674,56
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
45221250-9

45310000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Demänovský jaskynný systém v časti Demänovskej jaskyne slobody (Mramorové riečisko) a Demänovskej jaskyne mieru v k. ú. Demänovská Dolina, okres Liptovský Mikuláš.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky Rekonštrukcia elektroinštalácie v Demänovskej jaskyni mieru doplnenie osvetlenia je realizácia stavebných prác s cieľom zlepšiť stav a ochranu podzemných biotopov. Realizácia prác nadväzuje na zákazku Rekonštrukcia elektroinštalácie v Demänovskej jaskyni slobody a Demänovskej jaskyni mieru (Časť 1, ďalej aj prvá etapa) realizovanú verejnou súťažou Rekonštrukcia elektroinštalácie v demänovských jaskyniach uverejnenú v Ú. v. EÚ/S S250 659028-2021-SK 24.12.2021 a vo Vestníku č. 294/2021 - 27.12.2021, zn.: 59737 MSP (zmluva o dielo č. ŠOPSR-Z/145/2022 zo dňa 19.7.2022), ktorá pozostáva najmä z inštalácií nového núdzového resp. pochôdzneho LED osvetlenia, inštalácie nových rozvádzačov, ovládacích skriniek, silových káblov, ovládacích káblov, optického kábla, zdrojov nepretržitého napájania, záložného dieselagregátu s automatickým štartom umiestneného v trafostanici, hlavného uzemňovacieho vedenia, rozmiestnenia kamier, komunikačných zariadení v jaskyni. Dokumenty zákazky sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435306 Práce na realizácii predmetu zákazky Rekonštrukcia elektroinštalácie v Demänovskej jaskyni mieru - doplnenie osvetlenia pozostávajú z inštalácie resp. z doplnenia LED osvetlenia (podľa výkresu E1.01 projektovej dokumentácie), zariadení pre ozvučenie v jaskyni (komentár #1 až #7 výkres E1.02 projektovej dokumentácie) a doplnenia svetelno-zvukových scén v zóne 9 do existujúcej elektroinštalácie realizovanej v prvej etape, a to riadiacich jednotiek CL-MMC-02 do existujúcich rozvádzačov, reproduktorov CL-SPK-02, ovládacích jednotiek CP, potrebnej kabeláže a elektroinštalačných prvkov pre napojenie nového LED osvetlenia, ozvučenia a potrebných riadiacich jednotiek. Technické riešenie musí byť kompatibilné s existujúcou technológiou dodanou v rámci prvej etapy. Podrobný opis predmetu zákazky tvorí Prílohu č. 1 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OP KŽP Realizácia programov starostlivosti o NPP Demänovské jaskyne a NPP Zápoľská jaskyňa, kód ITMS 2014+: 310011V993.
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou podľa § 46 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Výška zábezpeky predmetu zákazky je verejným obstarávateľom stanovená na sumu 20 000,00 EUR. Podmienky a spôsoby zloženia zábezpeky a jej uvoľnenia alebo vrátenia sú uvedené v súťažných podkladoch.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukazuje spôsobom podľa § 32 ods. 2 a 3 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač, ktorý má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR môže splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní preukázať aj spôsobom podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní. Vo vzťahu k ustanoveniu § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal, že je oprávnený uskutočňovať práce zodpovedajúce predmetu zákazky alebo ekvivalentné na vyhradených technických zariadeniach elektrických v rozsahu montáže a opráv v objektoch pôsobnosti Štátnej banskej správy podľa § 8a zákona SNR č. 51/1988 Zb. o banskej činnosti, výbušninách a o štátnej banskej správe v znení neskorších predpisov v platnom znení. Odôvodnenie: Nakoľko predmet zákazky je činnosť vykonávaná v podzemných priestoroch, na vyhradených technických zariadeniach elektrických, je nevyhnutné, aby uchádzač mal požadovanú činnosť uvedenú v doklade o oprávnení uskutočňovať stavebné práce. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. V prípade, ak uchádzač so sídlom v Slovenskej republike preukazuje splnenie podmienky účasti predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2. písm. b), c) a písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii)). Ak nebude možné z technických príčin získať uvedené doklady, verejný obstarávateľ ich od uchádzača vyžiada. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak sú doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vystavované priamo v elektronickej podobe ako originál (podpísaný kvalifikovaným elektronickým podpisom), uchádzač ich predloží elektronicky v takej podobe v akej ich príslušná inštitúcia vydala. Ak sa doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vydávajú len v listinnej podobe uchádzač ich naskenuje a predloží elektronicky v needitovateľnom formáte napr. pdf.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
1.Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie Zmluvy o dielo s jedným (úspešným) uchádzačom. 2.Osobitné podmienky plnenia zmluvy: 2.1 Zhotoviteľ bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 2.2 Úspešný uchádzač, najneskôr v čase uzavretia zmluvy, uvedie údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. 2.3 Úspešný uchádzač bude povinný sa zapísať do Registra partnerov verejného sektora. Podrobnosti realizácie zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-01-13T14:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ môže obmedziť uchádzačovi alebo skupine dodávateľov účasť vo verejnom obstarávaní, najmä ich vylúčiť alebo vylúčiť ich ponuku, ak má tento uchádzač alebo člen skupiny dodávateľov sídlo v treťom štáte, s ktorým nemá Slovenská republika alebo Európska únia uzavretú medzinárodnú zmluvu zaručujúcu rovnaký a účinný prístup k verejnému obstarávaniu v tomto treťom štáte pre hospodárske subjekty so sídlom v Slovenskej republike. Verejný obstarávateľ musí postupovať podľa predchádzajúcej vety, ak ide o uchádzača alebo skupinu dodávateľov so sídlom v treťom štáte, alebo o zákazku, o ktorých to ustanoví vláda Slovenskej republiky nariadením. Zoznam tretích štátov vedie a aktualizuje úrad v súčinnosti s Ministerstvom zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky a je sprístupnený na webovom sídle úradu. 2. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 20 000,00 EUR, bližšie informácie v SP. 3. Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky na časti: Zákazka predstavuje jeden funkčný celok - stavbu. Rozdelenie na časti by predstavovalo riziko, že uskutočnenie zákazky sa stane nadmerne technicky obtiažným a zároveň potreba koordinácie jednotlivých zhotoviteľov v prípade rozdelenia zákazky na časti by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky. 4. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-11-24T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA