dnes je 30.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 8223/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Levice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00307203
Námestie hrdinov 1, 93432 Levice

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Levice
Telefón: +421 366350222
Email: zuzana.herman@levice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.levice.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/453217
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 8223/2022
Hlavný kód CPV
45331230-7
Druh zákazky
Stručný opis
Účelom realizácie uvedenej zákazky je nahradenie doposiaľ používanej zastaranej technológie chladenia za novú technológiu so zníženou náplňou chladiva pre chladenie ľadovej plochy zimného štadióna. Rozsah rekonštrukcie technologického zariadenia sa bude týkať objektu strojovne chladenia a technologického kanálu až k jestvujúcim potrubným rozvodom ľadovej plochy. Zámena a modernizácia technológie chladenia zahŕňa výmenu chladiacich kompresorov, expanznej nádoby s čerpadlami amoniaku (NH3), doskového kondenzátora, chladiacej veže, systém riadenia MaR vrátane nových armatúr a potrubných rozvodov v technologickom kanály. Potrubné rozvody v súčasnosti používanej ľadovej plochy s rozmermi 59,6 m x 29,6 m, ktoré boli predmetom rekonštrukcie v roku 1996 ostávajú nezmenene. Výmena novej technológie chladenia bude mať porovnateľne prevádzkové parametre hospodárnejšou, bezpečnejšou prevádzkou a zároveň bude znížená celková náplň chladivá (R717-amoniak) na max. 1500 kg. Chladiace zariadenie je navrhované v automatickej prevádzke s občasným dohľadom nad zariadením. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v časti B.1 - Opis predmetu zákazky.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 600 068,59
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uchádzač preukazuje splnenie uvedenej podmienky účasti vo verejnom obstarávaní dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) Podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač preukazuje splnenie uvedenej podmienky účasti vo verejnom obstarávaní dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. f) Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1. písm. e) a f), zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Uchádzač zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom využiť na preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ustanovení zákona. Uchádzač môže v súlade s § 114 ods. 1 predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti: a)čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil, alebo b)Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 Dokument JED-u je dostupný na adrese: http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/iednotny-europsky-dokument-pre-vereine-obstaravanie-553.html Uchádzač predkladá čestné vyhlásenie alebo jednotný európsky dokument osobitne: -za seba, -za osobu, ktorej finančné zdroje alebo technické a odborné kapacity využíva na preukázanie splnenia podmienok účasti v tomto verejnom obstarávaní -ak sa verejného obstarávania zúčastňuje skupina dodávateľov, jednotný európsky dokument alebo čestné vyhlásenie predkladá každý člen skupiny osobitne -za subdodávateľov. V prípade ak uchádzač použije JED je povinný ho vyplniť v súlade so zákonom. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti IV. globálny údaj. Doklady a dokumenty predbežne nahradené JED-om alebo čestným vyhlásením podľa §114 ods. 1 musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. Uchádzač v ponuke predkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia elektronicky do systému Josephine v pdf. naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak. Ďalšie podmienky týkajúce sa preukazovania osobného postavenia uchádzačov sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch v časti A.3-podmienky účasti uchádzačov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) - Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (alebo v závislosti od vzniku podnikateľskej činnosti) s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcich ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Podľa § 34 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 35 zákona opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona: - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Ďalšie podmienky týkajúce sa preukazovania technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzačov sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch v časti A.3-podmienky účasti uchádzačov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 34 ods. 1 písm. b) Na posúdenie technickej spôsobilosti uchádzač predloží Zoznam stavebných prác. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v Zozname stavebných prác uviedol práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, t.j. práce spojené s rekonštrukciou priameho čpavkového chladenia ľadovej plochy, uskutočnené za obdobie predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia tohto verejného obstarávania. Prílohu predloženého Zoznamu stavebných prác budú tvoriť objednávateľmi potvrdené referencie na zákazky uvedené v zozname. Referencie musia obsahovať najmä tieto údaje: za objednávateľa: názov, sídlo, IČO; za zhotoviteľa: názov, sídlo IČO; stavba: názov, miesto; popis a rozsah uskutočnených stavebných prác s uvedením zmluvnej ceny vrátane DPH, termínov realizácie, kontaktnej osoby, telefonického kontaktu, pečiatky a podpisu oprávneného zástupcu odberateľa. V prípade, že referencie predkladané uchádzačom neobsahujú všetky požadované údaje, uchádzač tieto chýbajúce údaje uvedie v Zozname stavebných prác. Údaje uvedené v zozname a v referenciách musia vzájomne korešpondovať. Uchádzač musí potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác preukázať uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v priebehu predchádzajúcich piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, alebo v závislosti od vzniku spoločnosti. Uchádzač predloží v ponuke dôkazy o plnení stavebných prác (referencie) rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky tak, aby zoznam obsahoval aspoň 1 zákazku v minimálnej hodnote 350 000,- euro s DPH. Verejný obstarávateľ akceptuje referencie zverejnené na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie, pričom uchádzač môže predložiť tieto referencie v tlačenej forme vo svojej ponuke. Podľa § 34 ods. 1 písm. d) Uchádzač musí preukázať, že disponuje platným certifikátom vydaným v súlade s STN EN ISO 15614-1 Stanovenie a schválenie postupov zvárania kovových materiálov. Verejný obstarávateľ uzná aj iné rovnocenné certifikáty vydané príslušnými orgánmi krajín Európskej únie, resp. iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam riadenia bezpečnosti podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Tieto dôkazy však musia byť rovnocenné s požadovaným certifikátom, teda mali by spĺňať minimálne požiadavky, ktoré zaručujú uvedené vydané osvedčenie. podľa § 34 ods. 1 písm. g) Na posúdenie odbornej spôsobilosti uchádzača verejný obstarávateľ požaduje preukázať odbornú prax alebo odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác, konkrétne na pozícii stavbyvedúci, s uvedením nasledovných údajov: meno, funkcia, určenie právneho vzťahu k uchádzačovi, vzdelanie. Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii odborne spôsobilú osobu v zmysle zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov alebo v zmysle zákonov platných v členských krajinách ES na výkon funkcie stavbyvedúceho s odborným zameraním pre predmet zákazky t.j. Technické, technologické a energetické vybavenie stavieb. Ako doklad uchádzač predloží: a)profesijný životopis stavbyvedúceho, z ktorého bude zrejmé splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na skúsenosti odborného garanta stavby a b)osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky na vykonávanie činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním Technické, technologické a energetické vybavenie stavieb (osoba zodpovedná za riadenie prác predmetu zákazky) podľa zákona č. 50/1976 Zb. a následných predpisov v platnom znení alebo ekvivalentný doklad vystavovaný v členských krajinách ES, fotokópia dokladu o odbornej spôsobilosti bude opečiatkovaná originálom pečiatky a podpísaná odborne spôsobilou osobou. Ďalšie podmienky týkajúce sa preukazovania technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzačov sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch v časti A.3-podmienky účasti uchádzačov.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Zákazka bude realizovaná na základe priloženej projektovej dokumentácie. Uchádzač je povinný oboznámiť sa s dokumentáciou s vynaložením odborných znalostí. Ďalšie podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch a v návrhu zmluvy.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-01-09T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Podlimitná zákazka bežný postup podľa ustanovenia § 112 a nasl. zákona (reverzná súťaž podľa § 112 ods. 7 písm. b) zákona) o verejnom obstarávaní sa realizuje prostredníctvom informačného systému JOSEPHINE /ďalej len JOSEPHINE/, ktorý je dostupný na adrese https://josephine.proebiz.com. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2.Súťažné podklady sú odo dňa uverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk dostupné na portáli JOSEPHINE (https://josephine.proebiz.com/ a v Profile verejného obstarávateľa (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanieprofilov/ zakazky/4334). Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 3.Zábezpeka nevyžaduje sa. 4. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy sa nejedná o zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácie, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-28T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 29.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,18 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA