dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: JAK2022_PO_1
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Jakubany
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00329924
Jakubany 555, 06512 Jakubany

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Jakubany
Telefón: +421 524283651 Fax: +421 524283652
Email: jakubany@jakubany.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.jakubany.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: JAK2022_PO_1
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: K.ú.Jakubany, Číslo par.: KN-C 2639/41, 2639/42, 2639/9, 2639/40, 2628/11
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Základnou charakteristikou zámeru stavby je výstavba novej materskej školy v obci Jakubany pre deti od 3 rokov. Jedná sa o predškolské zariadenie v ktorom budú zriadené celkovo 3 triedy so zázemím pre deti t.j. umyvárne a šatne, 1 izolačná izba, jedáleň so zázemím pre zamestnancov kuchyne, zázemie pre zamestnancov školy (šatne, WC), zborovňa, kancelária riaditeľky a technická miestnosť. Kapacita škôlky bude 50 detí od 3 do 6 rokov t. j. v jednej triede 16-16-18 deti. Každá z tried tvorí jeden otvorený priestor. Objektová skladba: 01 STAVEBNÁ ČASŤ 02 ELEKTROINŠTALÁCIA 03 ODBERNÉ ELEKTRICKÉ ZARIADENIE 04 ÚSTREDNÉ KÚRENIE 05 VZDUCHOTECHNIKA 06 ZDRAVOTECHNIKA 07 PLYNOINŠTALÁCIA 08 VODOVOD 09 KANALIZÁCIA 10 PLYNOVOD 11 SPEVNENÉ PLOCHY A KOMUNIKÁCIE 12 OPORNÝ MÚR 13 OPLOTENIE A SADOVÉ ÚPRAVY Bližšia charakteristika predmetu zákazky je špecifikovaná v projektovej dokumentácii, výkaze výmer a v súťažných podkladoch - v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 8
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Výzva na predloženie žiadostí o poskytnutie prostriedkov mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti na zvyšovanie kapacít MŠ, kód výzvy: 06R01-20-V0
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1.
Časť č.:
Názov: Dodatok č. 1 k Zmluve o dielo č. 295-2023
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-03-27T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 790 002,90
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-03-29T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45000000-7
Dodatočné kódy CPV
45214100-1

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: K.ú.Jakubany, Číslo par.: KN-C 2639/41, 2639/42, 2639/9, 2639/40, 2628/11
Opis obstarávania
Základnou charakteristikou zámeru stavby je výstavba novej materskej školy v obci Jakubany pre deti od 3 rokov. Jedná sa o predškolské zariadenie v ktorom budú zriadené celkovo 3 triedy so zázemím pre deti t.j. umyvárne a šatne, 1 izolačná izba, jedáleň so zázemím pre zamestnancov kuchyne, zázemie pre zamestnancov školy (šatne, WC), zborovňa, kancelária riaditeľky a technická miestnosť. Kapacita škôlky bude 50 detí od 3 do 6 rokov t. j. v jednej triede 16-16-18 deti. Každá z tried tvorí jeden otvorený priestor. Objektová skladba: 01 STAVEBNÁ ČASŤ 02 ELEKTROINŠTALÁCIA 03 ODBERNÉ ELEKTRICKÉ ZARIADENIE 04 ÚSTREDNÉ KÚRENIE 05 VZDUCHOTECHNIKA 06 ZDRAVOTECHNIKA 07 PLYNOINŠTALÁCIA 08 VODOVOD 09 KANALIZÁCIA 10 PLYNOVOD 11 SPEVNENÉ PLOCHY A KOMUNIKÁCIE 12 OPORNÝ MÚR 13 OPLOTENIE A SADOVÉ ÚPRAVY Bližšia charakteristika predmetu zákazky je špecifikovaná v projektovej dokumentácii, výkaze výmer a v súťažných podkladoch - v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 8
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 790 002,90
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Zmluvné strany sa v súlade s bodom 13.2 článku XIII. Záverečné ustanovenia, dohodli na uzatvorení dodatku č. 1 k zmluve o dielo v zmysle § 18 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov a to konkrétne: 2.2.1. dohodli na zmene v bode 14.1 a bod 14.2 v znení: 14.1. Zmluva nadobúda platnosť dňom podpisu obidvoma zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv Úradu vlády Slovenskej republiky po splnení odkladacej podmienky podľa článku 14.2. zmluvy. ........ 14.2. Zmluva nadobudne účinnosť najneskôr ku dňu nadobudnutia účinnosti Zmluvu o PPM. Táto podmienka sa považuje za podmienku odkladaciu, splnenie ktorej bude mať za následok nadobudnutie účinnosti tejto zmluvy. (Objednávateľ informuje zhotoviteľa o nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy najneskôr do 5. pracovných dní odo dňa odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy Zmluvu o PPM). a dohodli sa na doplnení bodu 6.29 v ZoD
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 790 002,90
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 790 002,90
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA