dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: CS SVP PR 2148/2018
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36022047
Martinská 49, 82105 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik
Telefón: +421 456945157
Email: zuzana.mrazova@svp.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: CS SVP PR 2148/2018
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
OPIS
Názov
Údržba, podpora a rozvoj informačného systému TIS (Technického informačného systému SLOVENSKÉHO VODOHOSPODÁRSKEHO PODNIKU, štátneho podniku
Časť č.: Údržba, podpora a rozvoj informačného systému TIS
Dodatočné kódy CPV
72250000-2

72267100-0

38221000-0

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Radničné námestie 8, 969 55 Banská Štiavnica
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je zabezpečenie údržby, podpory a rozvoja informačného systému TIS SVP (ďalej len TIS SVP) na obdobie 48 mesiacov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 155-356434
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: Údržba, podpora a rozvoj informačného systému TIS
Časť č.: Údržba, podpora a rozvoj informačného systému TIS
Názov: Údržba, podpora a rozvoj informačného systému TIS
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2018-08-08T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 5 600 000,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-07-29T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
72000000-5
Dodatočné kódy CPV
72250000-2

72267100-0

38221000-0

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Radničné námestie 8, 969 55 Banská Štiavnica
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie údržby, podpory a rozvoja informačného systému TIS SVP (ďalej len TIS SVP) na obdobie 48 mesiacov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 6 159 999,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Vzhľadom na potrebu zabezpečenia podpory technického informačného systému TIS verejného obstarávateľa, verejný obstarávateľ uzatvoril dodatok, ktorým v súlade s § 18 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní navýšil finančný limit hodnoty zmluvy o menej ako 10 % a súčasne predĺžil dobu trvania zmluvy do uzatvorenia novej zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania na zabezpečenie služieb údržby, podpory a rozvoja informačného systému TIS, s tým, že počas "predĺženej" doby trvania zmluvy bude možné zabezpečovať výhradne podporu tohto systému a nie jeho rozvoj. Verejný obstarávateľ súčasne znevýhodnil dodávateľa tým, že skrátil výpovednú dobu zmluvy na 1 mesiac, ktorá začína plynúť dňom, nasledujúcom po dni, v ktorom bola výpoveď doručená dodávateľovi. Pre zabezpečenie poctivého obchodného styku verejný obstarávateľ súčasne doplnil výnimku, v zmysle ktorej výpoveď zo Zmluvy nemá vplyv na plnenie, ktoré bude poskytnuté na základe požiadavky potvrdenej pred doručením výpovede.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 5 600 000,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 6 159 999,00
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA