dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Dodatok č. 1 k Zmluve o dielo
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30810787
Jána Švermu 43 Array, 97404 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky
Telefón: +421 484300130
Email: lubica.gajdosova@indprop.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.upv.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: TED98/2022-056662
Hlavný kód CPV
72212442-9
Druh zákazky
OPIS
Názov
Zmluva o dielo Manažment údajov ÚPV SR
Časť č.: Dodatok č. 1
Dodatočné kódy CPV
72240000-9

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Úrad priemyselného vlastníctva SR, Švermova 43, 974 04 Banská Bystrica
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
ÚPV SR reflektoval na vyhlásenú dopytovú výzvu Operačného programu Integrovaná infraštruktúra, Prioritná os číslo 07 Informatizácia spoločnosti. Projekt je príslušný k špecifickým cieľom : 7.5 Zlepšovanie celkovej dostupnosti dát verejnej správy vo forme otvorených dát 7.7 Umožnenie modernizácie a racionalizácie verejnej správy IKT prostriedkami Strany dodatku uzatvorili dňa 29.11.2021 Zmluvu o dielo, ktorej predmetom bol záväzok Zhotoviteľa vykonať pre Objednávateľa dielo definované v predmete zákazky Manažment údajov Úradu priemyselného vlastníctva SR" Súčasťou realizácie tohto projektu je nevyhnutná automatizácia nových procesov ÚPV a rozvoj automatizácie už existujúcich procesov. Nakoľko však ÚPV v súčasnosti nedisponuje dostatočnými personálnymi a technologickými kapacitami, ktoré by zrealizovali očakávaný rozsah a špecifikáciu projektu podľa uvedenej ŠU , ÚPV ako Verejný obstarávateľ požaduje dodanie služieb aplikačného vývoja, ktorých výsledkom bude (Ref" ŠU, kap. 2 Manažérske zhrnutie): Vytvorenie nového registra/evidencie, Publikované a aktualizované datasety a Dostupnosť osobných údajov občanov v službe Moje dáta z registra/evidencie, Sprístupnenie údajov registra/evidencie ostatným inštitúciám VS Podľa Článku 4 bodu 1. Zmluvy je Zhotoviteľ povinný zhotoviť dielo najneskôr do 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, a to v súlade s časovým harmonogramom, ktorý tvorí Prílohu č. 2 Zmluvy, pričom rozpočet a harmonogram fakturačných míľnikov je obsiahnutý v Prílohe č. 3 Zmluvy.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: č. projektu 311070Z013 ref. číslo : TED98/2022-056662
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 235-618836
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov:
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2022-05-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 495 000,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Nejedná sa o žiadne z uvedených verejných obstarávaní.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-07-29T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
72212400-3
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Úrad priemyselného vlastníctva SR, vermova 43, 974 04 Banská Bystrica
Opis obstarávania:
ÚPV SR reflektoval na vyhlásenú dopytovú výzvu Operačného programu Integrovaná infraštruktúra, Prioritná os číslo 07 Informatizácia spoločnosti. Projekt je príslušný k špecifickým cieľom : 7.5 Zlepšovanie celkovej dostupnosti dát verejnej správy vo forme otvorených dát 7.7 Umožnenie modernizácie a racionalizácie verejnej správy IKT prostriedkami Strany dodatku uzatvorili dňa 29.11.2021 Zmluvu o dielo, ktorej predmetom bol záväzok Zhotoviteľa vykonať pre Objednávateľa dielo definované v predmete zákazky Manažment údajov Úradu priemyselného vlastníctva SR" Súčasťou realizácie tohto projektu je nevyhnutná automatizácia nových procesov ÚPV a rozvoj automatizácie už existujúcich procesov. Nakoľko však ÚPV v súčasnosti nedisponuje dostatočnými personálnymi a technologickými kapacitami, ktoré by zrealizovali očakávaný rozsah a špecifikáciu projektu podľa uvedenej ŠU , ÚPV ako Verejný obstarávateľ požaduje dodanie služieb aplikačného vývoja, ktorých výsledkom bude (Ref" ŠU, kap. 2 Manažérske zhrnutie): Vytvorenie nového registra/evidencie, Publikované a aktualizované datasety a Dostupnosť osobných údajov občanov v službe Moje dáta z registra/evidencie, Sprístupnenie údajov registra/evidencie ostatným inštitúciám VS Podľa Článku 4 bodu 1. Zmluvy je Zhotoviteľ povinný zhotoviť dielo najneskôr do 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, a to v súlade s časovým harmonogramom, ktorý tvorí Prílohu č. 2 Zmluvy, pričom rozpočet a harmonogram fakturačných míľnikov je obsiahnutý v Prílohe č. 3 Zmluvy.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 495 000,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Nedochádza k podstatnej zmene pôvodnej zmluvy. Vzhľadom na skutočnosť, že Zmluva bola podpísaná 29.11.2021 a účinnosť nadobudla 30.11.2021, teda na konci mesiaca november 2021, a fakturačný míľnik je počítaný v mesiacoch od mesiaca, v ktorom sa Zmluva podpísala, je evidentné, že prvý mesiac (november) nie je možné považovať za plnohodnotný mesiac plnenia Zmluvy a preto je potrebné upraviť termíny fakturačných míľnikov. Na základe uvedeného strany dodatku uzatvárajú v súlade s Článkom 24 bodom 4. Zmluvy tento dodatok, ktorým primerane upravujú termíny fakturačných míľnikov v Prílohe č. 3 Zmluvy. V Prílohe č. 3 Zmluvy Rozpočet a harmonogram fakturačných míľn i kov" v tabuľke Harmonogram fakturačných míľnikov" v poslednom stÍpci Fakturačný míľnik (v mesiacoch)" sa: slová T + 5" nahrádzajú slovami T + 611 1 slová T + 10" sa nahrádzajú slovami T + 11" a slová T + 11" sa nahrádzajú slovami T + 12".
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 495 000,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 495 000,00
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA