dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MK/A/2022/18903
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00691135
Trieda SNP 48/A, 04011 Košice-Západ

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Košice
Telefón: +421 556419592
Email: andrea.milcevicova@kosice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.kosice.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445494
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné úpravy objektov materskej škôlky Kalinovská 7, Košice umiestnenej na pozemku par. č. 3647, k. ú. Furča so zameraním na opatrenia na zmiernenie a prispôsobenie sa nepriaznivým dôsledkom zmeny klímy, na vybudovanie dažďových záhrad v areáli MŠ a zvyšovanie retenčnej schopnosti pôdy a zadržiavanie vody v pôde. Pre podrobnejší rozsah prác a dodávok je spracovaná projektová dokumentácia realizačného stupňa vypracovaná projektovou kanceláriou Progressum, s.r.o., Jenisejská 59, Košice pod názvom ZNÍŽENIE ENERGETICKEJ NÁROČNOSTI BUDOVY A OPATRENIA NA ZMIERNENIE A PRISPÔSOBENIE SA NEPRIAZNIVÝM DÔSLEDKOM ZMENY KLÍMY MATERSKEJ ŠKÔLKY KALINOVSKÁ 939/9, KOŠICE. Kompletné projektové riešenie je delené do stavebných objektov: časť E.1 ASR časť Projekt protipožiarnej bezpečnosti stavby časť B-2 Statický posudok časť Projektové energetické hodnotenie budovy časť Ústredné vykurovanie časť Elektroinštalácia (výmena osvetlenia) a bleskozvod časť Záhradná architektúra (zelené strechy a dažďové záhrady) časť Plán organizácie výstavby V danom rozsahu je stavba povolená určeným stavebným úradom Obcou Bidovce Stavebné povolenie č.266/2020-Bi zo dňa 03.06.2020, právoplatné dňom 05.06.2020. Predmetom tejto zákazky nie sú všetky časti projektového riešenia ale iba tieto vybraté časti: 1.zateplenie striech a realizácia vegetačných plochých striech (6 objektov - HP, MŠ 60- L1, MŠ 60- L2, DJ 35-P, DJ 35-L, Kočikáreň) 2.odvedenie dažďovej vody zo striech 3.bleskozvod 4.dažďové záhrady DZ1-DZ3 vrátane výsadby rastlín a vsakovacích vrtov
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 485 856,86
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa stanovené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f), resp. ods. 4 a 5 zákona. Podrobnejšie vysvetlenie stanovených podmienok účasti a dokladov je uvedené v nasledujúcich bodoch: a)Podmienka podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona: uchádzač musí byť oprávnený uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky. Doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona: uchádzač doklad nemusí predkladať a to z dôvodu, že verejný obstarávateľ má prístup do informačných systémov verejnej správy. b)Podmienka podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona: uchádzač musí preukázať, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Doklad podľa § 32 ods. 2 písm. f) zákona: uchádzač musí predložiť čestné vyhlásenie podľa podmienky účasti. Spôsob preukázania splnenia podmienok: a)Z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy, ktoré je verejný obstarávateľ oprávnený použiť, uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona. V tomto prípade ide o doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona. b)Uchádzač, ktorý je platne zapísaný do Zoznamu hospodárskych subjektov na Úrade pre verejné obstarávanie, doklady podľa § 32 nemusí predkladať.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (od zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk päť rokov spätne berúc do úvahy DD.MM.RRRR) realizoval stavebné práce nasledovne: - 1 zákazku (referenciu) na stavebné práce a dodávky pri realizácii zateplenia strešného plášťa striech budov t. zn.: izolácie striech, izolácie tepelné a s tým súvisiace stavebné práce; zákazka musí byť preukázaná v celkovej hodnote v min. výške: 100 000,- ? bez DPH
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač môže stanovené podmienky účasti preukázať: - 1 zákazkou (referenciou) - ak na jednej zákazke realizoval požadovanú referenciu. Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, tak vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Zoznam má byť potvrdený uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. V zozname ako aj v potvrdeniach odberateľov je potrebné uviesť: obchodné meno alebo názov, sídlo a identifikačné číslo odberateľa, názov zákazky a ak z názvu nie je zrejmý predmet, aj stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy, cenu (bez DPH), miesto a lehotu dodania plnenia podľa zmluvy (začatie a ukončenie deň/mesiac/rok), meno kontaktnej osoby odberateľa pre overenie informácií prípadne aj s jej telefonickým kontaktom a e-mailovou adresou, zhodnotenie dodaného plnenia. Potvrdenia majú byť iba za práce v požadovanom období. Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu stavebných prác len tie časti stavebných prác, ktoré boli uskutočnené v požadovanom období. Ak by išlo o stavebné práce, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto požadovaného obdobia, uchádzač je povinný k takýmto stavebným prácam uviesť aj presný údaj o tom, aký objem stavebných prác (bez DPH) bol uskutočnený v požadovanom období. Ak je v zozname uskutočnených stavebných prác hodnota cien uvedená v inej mene ako v eurách, prepočet inej meny na euro sa stanoví na základe priemerného kurzu ECB stanoveného ku koncu každého príslušného kalendárneho roka, resp. kalendárneho mesiaca či dňa (podľa údajov vyplývajúcich z referencie resp. potvrdenia od odberateľa), v ktorom uskutočňoval alikvotnú časť stavebných prác. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia (v rozsahu, v akom sa požaduje od uchádzača) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona; oprávnenie uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods.1 písm. g) zákona, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len vtedy, ak táto osoba bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-08-24T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií, obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-02T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA