dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 3/NOC/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národné osvetové centrum
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00164615
Námestie SNP 12, 81234 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Národné osvetové centrum
Telefón: +421 220471202
Email: vo@nocka.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nocka.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445622
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 3/NOC/2022
Hlavný kód CPV
48820000-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky ,,Dodávka a implementácia HW, SW vybavenia v zmysle opisu predmetu zákazky, vrátane 3 ročnej technickej podpory je dodanie nových, doposiaľ nepoužívaných plne funkčných zariadení vrátene komplexnej implementácie a integrácie do existujúceho produkčného prostredia vrátane š ročnej technickej podpory (garancia). Plnenie predmetu zmluvy musí byť vykonané tak, aby nedošlo k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov obstarávateľa. Podrobný opis zákazky je uvedený v prílohe č. 1 súťažných podkladov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 167 642,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a/alebo obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona. Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (portál oversi.gov.sk).
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: NEUPLATŇUJE SA
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: NEUPLATŇUJE SA
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať nasledovné podmienky účasti podľa § 34 zákona týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti: 1.1.§ 34 ods. 1 písm. d) v spojení s § 35 zákona: opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality. 1.2. § 34 ods. 1 písm. g) zákona: údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.1: 1.1.1 Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie certifikátu systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva kvality podľa normy ISO 9001 uchádzačom v oblasti informačných a komunikačných technológií. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality. 1.1.2 Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie certifikátu systému manažérstva kvality - bezpečnosti informácií vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem podľa normy ISO/IEC 27001 uchádzačom. Uchádzač musí uvedeným dokladom preukázať, že má vo svojej organizácii zavedený systém bezpečnosti informácií. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality. K bodu 1.2: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (kľúčoví experti). Predložením zoznamu osôb určených na plnenie zmluvy špecialistov uchádzač preukáže, že pre účely riadneho plnenia predmetu zákazky disponuje nasledovnými špecialistami so stanovenou kvalifikáciou a praxou. Uchádzač preukáže, že disponuje minimálne expertmi - odborníkmi v nasledovnej štruktúre: 1.2.1Kľúčový expert č. 1 Projektový manažér musí mať a)Minimálne 3 roky odbornej praxe v oblasti projektového riadenia preukazuje sa prostredníctvom predloženého profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom, b)Platný certifikát v oblasti projektového riadenia, napr. Prince 2 (Projects in Controlled Environments) minimálne na úrovni Practitioner alebo iný obdobný ekvivalent (napr. IPMA stu-peň C (International Project Management Association) vydaný príslušnou certifikačnou alebo akreditačnou autoritou preukazuje sa prostredníctvom kópie platného certifikátu a c)Čestné prehlásenie kľúčového odborníka o disponibilite jeho kapacitami pre uchádzača na realizáciu predmetu zákazky. 1.2.2Kľúčový expert č. 2 Špecialista pre virtualizáciu musí mať a)Minimálne 3 roky odbornej praxe v oblasti dizajnu, vybudovania a prevádzky virtuálneho prostredia s kapacitou 100 a viac virtuálnych serverov - preukazuje sa prostredníctvom predloženého profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom, b)Platný certifikát VMware Certified Advanced Professional Data Center Virtualization Design 2020 alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný certifikačnou autoritou preukazuje sa prostredníctvom kópie platného certifikátu a c)Čestné prehlásenie kľúčového odborníka o disponibilite jeho kapacitami pre uchádzača na realizáciu predmetu zákazky. Z dôvodu obmedzenia počtu znakov sú všetky informáciu uvedené v Prílohe č. 4 súťažných podkladov
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Uchádzač je oprávnený plniť zmluvu aj prostredníctvom subdodávateľa, pričom uchádzač bez obmedzenia zodpovedá za odbornú starostlivosť pri výbere subdodávateľa, ako aj za služby vykonané a zabezpečené na základe zmluvy o subdodávke.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-08-15T08:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém EVO. 2. Náležitosti obsahu predloženej ponuky sú definované v súťažných podkladoch, bod 15. 3. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky. Výška zábezpeky je 3 000 EUR. Podrobnosti o zábezpeke ponuky sú v súťažných podkladoch, bod 16. 4. Lehota viazanosti ponúk je do 15.12.2022. Viac informácií je v súťažných podkladoch, bod 9. 5. Verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií ani zamerané na sociálne aspekty. 6. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorý majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-02T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA