dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 185/RRNaVO/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31118259
Študentská 2, 91150 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Telefón: +421 327400101 Fax: +421 327441383
Email: anna.dvorakova@tnuni.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.tnuni.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445787
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 185/RRNaVO/2022
Hlavný kód CPV
45440000-3
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác rozdelených na časti v zmysle Výkazu - výmer: Oprava a výmena zdravotechniky budova B; Oprava seminárnej miestnosti č. CS 201; Oprava seminárnej miestnosti č. CS 202; Oprava seminárnej miestnosti č. CS 203; Oprava seminárnej miestnosti č. CS 204;
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 55 413,80
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len osoba, ktorá je oprávnená uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky a ktorá nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Splnenie uvedených podmienok preukáže: a. doloženým dokladom o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky - túto skutočnosť preukazuje uchádzač výpisom z príslušného registra (napr. výpis z obchodného registra, výpis zo živnostenského registra a pod.), b. doloženým čestným vyhlásením, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu (v prípade, že nie je vedené v SR) - túto skutočnosť preukazuje uchádzač predložením podpísaného čestného vyhlásenia podľa Prílohy č. 3 výzvy). Uvedené podmienky sa považujú za preukázané, ak je uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO alebo v obdobnom registri iného členského štátu, v ktorom má sídlo.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže, že v priebehu predchádzajúcich 3 rokov odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania realizoval stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v minimálnej súhrnnej hodnote 50.000 EUR bez DPH, z toho aspoň jednu úspešnú realizáciu stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru v minimálnej hodnote 25.000 EUR bez DPH.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží čestné vyhlásenie alebo referencie od odberateľov, v ktorých uvedie údaje o ním zrealizovaných stavebných prácach, ktoré sa týkali opravy miestnosti v minimálnom rozsahu týchto informácií: I.Označenie zákazky a uvedenie miesta/adresy, kde bola realizovaná II.Identifikácia odberateľa (obchodné meno, IČO, sídlo, tel. kontakt, email), pre ktorého realizoval referenčné stavebné práce III.Dátum a realizácie referenčných stavebných prác.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Uvedené v zmluve o Dielo
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-08-16T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Ponuky sa predkladajú prostredníctvom systému Josephine a spôsobom uvedeným vo Výzve na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že ponuka sa predkladá samostatne pre každú časť predmetu zákazky. Ponuka je vyhotovená elektronicky a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. 2Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 3.Miesto dodania predmetu zákazky: v objekte budovy B ulica Študentská 1 a budovy C, Študentská 3, Trenčín. 4.Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 1 500 EUR. Informácie o tom, akým spôsobom je možné zložiť zábezpeku ponuky sú uvedené vo výzve na predloženie cenovej ponuky. 5.Verejný obstarávateľ bude organizovať individuálne obhliadky na základe dopytu záujemcov. Informácie k organizácií obhliadky sú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk. 6.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-02T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA