dnes je 10.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 19/2021/NLZ-DNS
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50349287
Pribinova 4195/25, 81109 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Telefón: +421 220928377
Email: zuzana.tarasovicova@mirri.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.vicepremier.gov.sk/index.html
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 19/2021/NLZ-DNS
Hlavný kód CPV
39100000-3
Druh zákazky
OPIS
Názov
Nákup a dodanie vešiakov II. - 18
Časť č.: 18
Dodatočné kódy CPV
39130000-2

39120000-9

39121200-8

39143310-2

39113000-7

39112000-0

39113100-8

39151000-5

39150000-8

45255400-3

90510000-5

60000000-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Bratislava, Pribinova 25
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je nákup vešiakov na vybavenie kancelárií verejného obstarávateľa v celkovom počte 350 ks podľa požiadaviek uvedených v rámci prílohy č. 1 k výzve na predkladanie ponúk a dodanie do miesta plnenia do 6 týždňov od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy. V mieste dodania verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť vykládku, vybalenie a montáž, čím sa rozumie inštalácia predmetu zákazky na určené miesta plnenia. Verejný obstarávateľ zároveň požaduje zabezpečiť likvidáciu obalových a transportných materiálov z miesta plnenia.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v intervale
Dátum začatia: 2023-02-03T00:00:00Dátum ukončenia: 2023-03-22T00:00:00
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2023/S 062-184607
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 18
Časť č.:
Názov: Nákup a dodanie vešiakov II. - 18
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2023-02-03T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 35 280,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Pre doplnenie uvádzame, že v II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie v kolónke s označením "Dátum začatia (dd/mm/rrrr)" je uvedený dátum uzatvorenia Kúpnej zmluvy, od ktorej sa počíta lehota plnenia prvej a následne aj ďalších etáp.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-03-30T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
39130000-2
Dodatočné kódy CPV
39120000-9

39121200-8

39143310-2

39113000-7

39112000-0

39113100-8

39151000-5

39150000-8

45255400-3

90510000-5

60000000-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Bratislava, Pribinova 25
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup vešiakov na vybavenie kancelárií verejného obstarávateľa v celkovom počte 350 ks podľa požiadaviek uvedených v rámci prílohy č. 1 k výzve na predkladanie ponúk a dodanie do miesta plnenia do 10 týždňov od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy. V mieste dodania verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť vykládku, vybalenie a montáž, čím sa rozumie inštalácia predmetu zákazky na určené miesta plnenia. Verejný obstarávateľ zároveň požaduje zabezpečiť likvidáciu obalových a transportných materiálov z miesta plnenia.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 2023-02-03T00:00:00Dátum ukončenia: 2023-04-19T00:00:00
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 35 280,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Predmetom Dodatku č. 1 ku Kúpnej zmluve je posun termínu plnenia uvedeného v čl. III Kúpnej zmluvy. Pôvodne určený termín plnenia bol do 6 týždňov od nadobudnutia právoplatnosti Zmluvy. Nový termín plnenia bol určený do 10 týždňov od nadobudnutia právoplatnosti Zmluvy.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 35 280,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 35 280,00
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 9.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,29 PLN (-0,01)
1 EUR24,94 CZK (-0,1)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA