dnes je 10.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: OVO/1745-2023
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Trnava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00313114
Hlavná 1, 91771 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Trnava
Telefón: +421 333236101
Email: miroslav.lalik@trnava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.trnava.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: OVO/1745-2023/Lí
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Humanizácia obytného priestoru Na Hlinách, dvor za Kysucou (3)
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV
45236210-5

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Vnútroblokový priestor Na hlinách 42 64 (za Kysucou) v Trnave
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Zámerom je riešené územie využiť na polyfunkčný priestor trávenia voľného času pre šport, hry a krátkodobý oddych obyvateľov okolitých obytných blokov. Celkové riešenie vychádza z požiadaviek na vytvorenie podmienok pre hry detí oddelených vekových kategórií a športovania formou fitness zóny a vytvorenie miesta pre posedenie s výhľadom na dvor. Zároveň ide aj o rekonštrukciu jestvujúceho ihriska s asfaltovým povrchom a doplnenie mobiliáru a zelene v celom riešenom území. Plocha dvora bude vhodne doplnená o nové herné prvky usporiadané tak, aby boli funkčne oddelené pre rôzne zóny využitia a zároveň, aby sa zohľadnili vekové kategórie detí v prípade detského ihriska. Zároveň bude vytvorený nový priestor pre posedenie a krátkodobý oddych.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 2014-2020 (IROP 2014-2020)
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 237/2023
Časť č.:
Názov: Humanizácia obytného priestoru Na Hlinách, dvor za Kysucou (3)
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-03-29T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 512 551,63
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-04-03T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45000000-7
Dodatočné kódy CPV
45000000-7

Miesto vykonania
Opis obstarávania
Zmena zmluvy - z dôvodu objektívnych skutočností, ktoré nemohol zhotoviteľ predpokladať pred uzatvorením Zmluvy o dielo, na základe bezprecedentného rastu cien stavebných materiálov a energií spôsobené globálnymi zmenami na trhu stavebných materiálov a energií s ohľadom na pandémiu COVID a tiež s ohľadom na pretrvávajúci vojnový konflikt a mimoriadny stav na Ukrajine. Zhotoviteľ nárast cien spôsobených uvedenými globálnymi udalosťami ani pri vynaložení najvyššej miery predvídavosti nemohol predpokladať a preniesť do svojej cenovej ponuky pred samotnou realizáciou diela. V súlade zo zásadami poctivého obchodného styku a keďže zhotoviteľ má záujem dielo realizovať a dokončiť je preto nevyhnutné na uvedené nepredvídateľné zmeny reagovať uzatvorením tohto Dodatku č. 2. Predmetom Dodatku č. 2 sú nevyfaktúrované oprávnené výdavky.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 545 762,50
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Predmetom uzavretia dodatku č. 1 - z dôvodu, že počas realizácie stavby bolo potrebné zrealizovať určitý rozsah naviac prác a stavba je financovaná prostredníctvom nenávratného finančného príspevku, dohodli sa zmluvné strany v súlade s čl. 9 zmluvy o dielo na uzatvorení tohto Dodatku č. 1. K uzavretiu Dodatku č. 2 - z dôvodu objektívnych skutočností, ktoré nemohol zhotoviteľ predpokladať pred uzatvorením Zmluvy o dielo, na základe bezprecedentného rastu cien stavebných materiálov a energií spôsobené globálnymi zmenami na trhu stavebných materiálov a energií s ohľadom na pandémiu COVID a tiež s ohľadom na pretrvávajúci vojnový konflikt a mimoriadny stav na Ukrajine.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 521 754,86
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 545 762,50
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 9.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,29 PLN (-0,01)
1 EUR24,94 CZK (-0,1)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA