dnes je 10.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: NBS1-000-078-677
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30844789
Imricha Karvaša 1 Array, 81325 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
Telefón: +421 257871215
Email: anna.zubekova@nbs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nbs.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: NBS1-000-078-677
Hlavný kód CPV
79420000-4
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je realizácia projektu, ktorého cieľom je zlepšenie/transformácia a optimalizácia fungovania podporných procesov a činností verejného obstarávateľa v týchto procesných oblastiach: finančné účtovníctvo a výkazníctvo, informačné a komunikačné technológie, sekretárske služby, plánovanie/kontroling a organizácia, právne poradenstvo, riadenie ľudských zdrojov a sociálnych vecí, cestovné a dopravné služby, verejné obstarávanie, logistika, služby spojené s budovami, bezpečnosť, iné vnútorné služby, a to zlepšením ich efektivity a tiež štandardizovaním kvality ich výstupov. Projekt transformácie podporných služieb je rozložený do dvoch na seba nadväzujúcich etáp. Prvú etapu predstavuje analýza možností transformácie a optimalizácie podporných procesov verejného obstarávateľa a vypracovanie návrhu nového optimalizovaného modelu ich fungovania a štúdie uskutočniteľnosti jeho implementácie. Druhá etapa projektu predstavuje OPCIA na implementáciu nového modelu fungovania podporných služieb verejného obstarávateľa na základe vypracovanej štúdie uskutočniteľnosti.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Národná banka Slovenska, ústredie Imricha Karvaša 1, 813 25 Bratislava
Opis obstarávania:
Verejný obstarávateľ plánuje realizovať projekt, ktorého cieľom je zlepšenie / transformácia a optimalizácia fungovania svojich podporných procesov a činností v týchto procesných oblastiach: finančné účtovníctvo a výkazníctvo, informačné a komunikačné technológie, sekretárske služby, plánovanie/kontroling a organizácia, právne poradenstvo, riadenie ľudských zdrojov a sociálnych vecí, cestovné a dopravné služby, obstarávanie, logistika, služby spojené s budovami, bezpečnosť, iné vnútorné služby, a to zlepšením ich efektivity a tiež štandardizovaním kvality ich výstupov. V súčasnosti sú u verejného obstarávateľa tieto procesné oblasti pokryté prácou viac než 200 zamestnancov v Úseku hospodárskych služieb a bezpečnosti a Úseku finančného riadenia a IT a Odbore riadenia ľudských zdrojov. Zároveň tieto organizačné jednotky majú aj výdavky na obstarávané externé služby, ktoré sú následne súčasťou celkovej podpory hlavných a riadiacich procesov verejného obstarávateľa. Ako jednu z možností zlepšenia fungovania týchto podporných procesných oblastí chápe verejný obstarávateľ ich možný outsourcing, alebo transformáciu do separátnej právnej entity, ktorá by svoje služby poskytovala verejnému obstarávateľovi a prípadne aj iným subjektom. Z tohto dôvodu verejný obstarávateľ plánuje realizovať projekt Transformácie podporných služieb, ktorý je delený do dvoch na seba nadväzujúcich etáp.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch:40:
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 60
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: 2.etapa projektu Implementácia nového modelu fungovania podporných služieb verejného obstarávateľa na základe vypracovanej štúdie uskutočniteľnosti. Predmetom tejto etapy projektu je kompletná, efektívna a včasná implementácia vybraného riešenia pre migráciu/transformáciu podporných služieb do praxe na základe detailného plánu implementácie, ktorý bude výstupom predtým realizovanej štúdie uskutočniteľnosti v 1. etape projektu, ako aj samotné riadenie všetkých potrebných zmien vyplývajúcich zo samotnej implementácie.
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 238-686318
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Zmluva na dodanie diela - Transformácia podporných služieb NBS č. C-NBS1-000-076-078:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-03-20T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 443 900,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: V zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-03-30T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 9.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,29 PLN (-0,01)
1 EUR24,94 CZK (-0,1)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA