dnes je 10.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 02/2023
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Poprad
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00326470
Nábrežie Jána Pavla II 2802/3, 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Poprad
Telefón: +421 527167259 Fax: +421 527721218
Email: alena.uhrinova@msupoprad.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: samospráva
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 02/2023
Hlavný kód CPV
45215200-9
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je komplexná rekonštrukcia objektu sociálnych služieb pre osoby v nepriaznivej sociálnej situácii. Cieľom rekonštrukcie je dosiahnutie požadovaného hygienického štandardu, vylepšenie tepelnotechnických parametrov budovy, vyriešenie bezbariérovosti a požiarnej bezpečnosti objektu a tiež obnova vnútorných rozvodov a vonkajších prípojok. Navrhované sú dispozičné zmeny, nové vnútorné komunikačné prepojenia, výmena okien a dverí, oprava časti strechy a stropu, zateplenie obvodového plášťa. Stavebné objekty: SO 01 NOCĽAHÁREŇ SO 01.1 ARCHITEKTONICKO - STAVEBNÉ RIEŠENIE SO 01.2 STATIKA SO 01.3 ZDRAVOTECHNIKA SO 01.4 VYKUROVANIE SO 01.5 ELEKTROINŠTALÁCIA
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Levočská cesta, Poprad, parc. č. KN-C 1633, 1636, 1634/1, 1634/2 k.ú. Spišská Sobota
Opis obstarávania
V rozsahu uvedenom v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
IROP-PO2-SC211-2021-78:
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-03-27T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 8
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 8
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 8
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 456 513,95
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 357 203,32
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VO je zelené. Členovia komisie na vyhodnotenie ponúk s právom vyhodnocovať ponuky: Ing. Kristína Horáková, JUDr. Adela Bednárová, Ing. Dagmar Kriššáková, Ing. Anna Gradzillová, Ing. Adriana Sedláková, člen komisie bez práva vyhodnocovať: Mgr. Alena Uhrinová. Uzatvorená zmluvy je platná dňom podpisu obidvoma zmluvnými stranami a účinná dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia a zároveň po splnení odkladacej podmienky účinnosti zmluvy. Odkladacou podmienkou sa rozumie ukončenie finančnej kontroly, ak poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly prijímateľovi. Ak boli v rámci finančnej kontroly VO identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, zmluva nadobudne účinnosť momentom súhlasu prijímateľa s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického pokynu CKO č. 5, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za VO.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-04-03T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 9.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,29 PLN (-0,01)
1 EUR24,94 CZK (-0,1)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA