dnes je 10.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MAGS OVO 46374/2023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Hlavné mesto SR Bratislava
Telefón: +421 259356544
Email: petra.hritzova@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/459322
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: MAGS OVO 46374/2023
Hlavný kód CPV
72222300-0
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka, montáž a servis GPS zariadení na sledovanie, zaznamenávanie vybraných údajov o prevádzke, zabezpečenie a zdieľanie vozidiel. Verejný obstarávateľ požaduje získané dáta spracovávať a umožniť mu elektronicky prístup do webového portálu za účelom vytvárania a získavania požadovaných zostav a informácii ( napr. trasa, tankovanie, poloha, a i.). Zákazka je rozdelená na 2 časti: Časť 1 GPS monitoring osobných vozidiel Časť 2 GPS monitoring nákladných vozidiel a strojov Uchádzač môže predložiť ponuku do oboch častí a môže sa stať úspešným v oboch častiach zákazky. Verejný obstarávateľ v rámci tohto obstarávania vystupuje ako centrálna obstarávacia organizácia v zmysle § 15 ZVO. Okruh potenciálnych pristupujúcich subjektov v rámci centrálneho obstarávania, ako aj úplný opis predmetu zákazky je uvedený vo výzve na predloženie ponuky.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 160 000,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO) v rozsahu: a) podľa § 32 ods. 1 písm. b) ZVO, t. j. uchádzač nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, b) podľa § 32 ods. 1 písm. c) ZVO, t. j. uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, t. j. uchádzač musí byť oprávnený dodávať predmet zákazky, d) podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO, t. j. že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. Splnenie podmienok účasti uchádzač preukazuje čestným vyhlásením, ktoré je súčasťou prílohy č. 2 a) a č. 2 b) výzvy na predloženie ponuky.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: a) Pre časť 1 GPS monitoring osobných vozidiel podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO, t. j. uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. b) Pre časť 2 GPS monitoring nákladných vozidiel a strojov podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO, t. j. uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb, za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a) Pre časť časť 1 GPS monitoring osobných vozidiel - minimálna vyžadovaná úroveň pre uchádzačov: Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať zákazky na poskytnutie služieb rovnakého charakteru a zložitosti, ako je predmetná časť GPS monitoring osobných vozidiel, pričom ich plnenie bolo uskutočnené v kumulatívnej hodnote min. 35 000,00 eur bez DPH a aspoň 1 zákazka zahŕňala služby rezervácie zdieľania a ovládania osobných vozidiel systém digitálneho kľúča (ďalej len služby rezervácie). b) Pre časť 2 GPS monitoring nákladných vozidiel a strojov - minimálna vyžadovaná úroveň pre uchádzačov: Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať zákazky na poskytnutie služieb rovnakého charakteru a zložitosti, ako je predmetná časť GPS monitoring nákladných vozidiel, strojov a nadstavieb, pričom ich plnenie bolo uskutočnené v kumulatívnej hodnote min. 18 000,00 eur bez DPH. Splnenie podmienok účasti podľa písm. a) a b) tejto časti, preukazuje uchádzač zoznamom poskytnutých služieb, ktorý je súčasťou prílohy č. 2a a/alebo č. 2b výzvy na predloženie ponuky, ktorú, resp. ktoré v prípade oboch častí zákazky, uchádzač predkladá vo svojej ponuke. Iba od uchádzača, ktorý sa umiestni na predbežnom prvom mieste v poradí, si verejný obstarávateľ vyžiada doklady, ktoré uchádzač v ponuke nahradil čestným vyhlásením, a ktoré si nevie verejný obstarávateľ overiť sám z verejne prístupných zdrojov.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-04-17T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-04-03T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA