dnes je 10.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SSC/456/2023/1230/VO-322
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská správa ciest
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00003328
Miletičova 19, 82619 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská správa ciest
Telefón: +421 484343242
Email: eva.capkovicova@ssc.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ssc.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/462359
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 456/1230/2023
Hlavný kód CPV
45233142-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je realizácia opravy nevyhovujúcich vrstiev krytu asfaltobetónových vozoviek na cestách I. triedy v správe Slovenskej správy ciest (ďalej aj ako SSC), technológiou recyklácie za horúca na mieste. Cieľom opravy je obnovenie prevádzkovej spôsobilosti vozoviek úsekov ciest I. triedy, ktoré sú vzhľadom na rozsah porúch na hranici svojej životnosti. Zákazka je rozdelená na tri samostatné časti, a to nasledovne: Časť č. 1:Oprava vozoviek ciest I. triedy v správe IVSC Bratislava technológiou recyklácie za horúca na mieste Časť č.2:Oprava vozoviek ciest I. triedy v správe IVSC Banská Bystrica a IVSC Žilina technológiou recyklácie za horúca na mieste Časť č. 3:Oprava vozoviek ciest I. triedy technológiou recyklácie za horúca na mieste v Košickom a Prešovskom kraji. Podrobný opis predmetu zákazky za časť č. 1 je uvedený vo Zväzku 2 súťažných podkladov, a to v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky, v Prílohe č. 2 Miesto výkonu prác a v Prílohe č. 3 Výkaz výmer.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 29 800 942,45
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
Oprava vozoviek ciest I. triedy v správe IVSC Bratislava technológiou recyklácie za horúca na mieste
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
45233223-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úseky ciest I. triedy v správe SSC IVSC Bratislava.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je realizácia opravy nevyhovujúcich vrstiev krytu asfaltobetónových vozoviek na cestách I. triedy v správe Slovenskej správy ciest v Bratislavskom, Nitrianskom a Trnavskom kraji technológiou recyklácie za horúca na mieste. Cieľom opravy je obnovenie prevádzkovej spôsobilosti vozoviek úsekov ciest I. triedy, ktoré sú vzhľadom na rozsah porúch na hranici svojej životnosti. Oprava krytu vozovky úsekov ciest I. triedy technológiou recyklácie za horúca na mieste bude pozostávať z odfrézovania obrusnej vrstvy vozovky v hrúbke do 30 mm s odvozom a uskladnením na skládke do 60 km. Následne bude realizovaná recyklácia asfaltových zmesí na mieste za horúca Remix plus podľa TP 044 Recyklácia asfaltových zmesí na mieste za horúca pre vozovky s dopravným zaťažením triedy II. a VI. Recyklované vrstvy vytvorené technológiou Remix plus úpravou pôvodnej vrstvy v hrúbke 50 mm a pridaním novej obrusnej vrstvy z vtláčanej zmesi SMA 11 O PMB 45/80-75; hrúbky 30 mm v jednom cykle a ich súčasné zhutnenie. Recyklácia bude realizovaná pomocou strojnej zostavy pozostávajúcej z predhrievačov, remixéra a hutniacich prostriedkov resp. iných špecifických zariadení umožňujúcich nahriatie opravovanej vrstvy, jej rozpojenie, doplnenie komponentov, premiešanie, rozprestretie s úpravou do požadovaného priečneho sklonu a položenie obrusnej vrstvy v jednom cykle podľa TP 044 Recyklácia asfaltových zmesí na mieste za horúca pre vozovky s dopravným zaťažením triedy II. a VI.. Dávkovanie doplnkového kameniva musí byť realizované vhodným dávkovacím zariadením, ktoré dokáže rovnomerne dávkovanie predpísaného množstva.Rozsah stavebných prác a dodávok súvisiacich s predmetom zákazky bude bližšie špecifikovaný v jednotlivých objednávkach na základe rámcovej dohody. V prácach a dodávkach rozpočtu sú zarátané všetky súvisiace práce, presuny materiálu, sute, a ostatné práce v zmysle predložených rozpočtových položiek.Minimálny rozsah prác pre jednu objednávku je 22 000,00 m2 recyklácie za horúca na mieste. Podrobný opis predmetu zákazky za časť č. 1 je uvedený vo Zväzku 2 súťažných podkladov, a to v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky, v Prílohe č. 2 Miesto výkonu prác a v Prílohe č. 3 Výkaz výmer. Konkrétne úseky ciest za časť č. 1 predmetu zákazky sú uvedené vo Zväzku 2 súťažných podkladov, ako Príloha č. 2 Miesto výkonu prác.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
7 828 748,20:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky za časť č. 1 zloženie zábezpeky vo výške 117 430,00 eur. Podmienky zloženia, vrátenia alebo uvoľnenia zábezpeky ponuky sú bližšie špecifikované v bode 17 Zábezpeka, časť 1.1 Pokyny pre záujemcov/uchádzačov, zväzku 1

Názov
Oprava vozoviek ciest I. triedy v správe IVSC Banská Bystrica a IVSC Žilina technológiou recyklácie za horúca na mieste
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
45233223-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK03:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úseky ciest I. triedy v v správe Slovenskej správy ciest v Banskobystrickom, Žilinskom a Trenčianskom kraji.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je realizácia opravy nevyhovujúcich vrstiev krytu asfaltobetónových vozoviek na cestách I. triedy v správe Slovenskej správy ciest v Banskobystrickom, Žilinskom a Trenčianskom kraji technológiou recyklácie za horúca na mieste. Cieľom opravy je obnovenie prevádzkovej spôsobilosti vozoviek úsekov ciest I. triedy, ktoré sú vzhľadom na rozsah porúch na hranici svojej životnosti. Oprava krytu vozovky úsekov ciest I. triedy technológiou recyklácie za horúca na mieste bude pozostávať z odfrézovania obrusnej vrstvy vozovky v hrúbke do 30 mm s odvozom a uskladnením na skládke do 60 km. Následne bude realizovaná recyklácia asfaltových zmesí na mieste za horúca Remix plus podľa TP 044 Recyklácia asfaltových zmesí na mieste za horúca pre vozovky s dopravným zaťažením triedy II. a VI. Recyklované vrstvy vytvorené technológiou Remix plus úpravou pôvodnej vrstvy v hrúbke 50 mm a pridaním novej obrusnej vrstvy z vtláčanej zmesi SMA 11 O PMB 45/80-75; hrúbky 30 mm v jednom cykle a ich súčasné zhutnenie. Recyklácia bude realizovaná pomocou strojnej zostavy pozostávajúcej z predhrievačov, remixéra a hutniacich prostriedkov resp. iných špecifických zariadení umožňujúcich nahriatie opravovanej vrstvy, jej rozpojenie, doplnenie komponentov, premiešanie, rozprestretie s úpravou do požadovaného priečneho sklonu a položenie obrusnej vrstvy v jednom cykle podľa TP 044 Recyklácia asfaltových zmesí na mieste za horúca pre vozovky s dopravným zaťažením triedy II. a VI.. Dávkovanie doplnkového kameniva musí byť realizované vhodným dávkovacím zariadením, ktoré dokáže rovnomerne dávkovanie predpísaného množstva. Rozsah stavebných prác a dodávok súvisiacich s predmetom zákazky bude bližšie špecifikovaný v jednotlivých objednávkach na základe rámcovej dohody. V prácach a dodávkach rozpočtu sú zarátané všetky súvisiace práce, presuny materiálu, sute, a ostatné práce v zmysle predložených rozpočtových položiek. Minimálny rozsah prác pre jednu objednávku je 22 000,00 m2 recyklácie za horúca na mieste. Podrobný opis predmetu zákazky za časť č. 2 je uvedený vo Zväzku 2 súťažných podkladov, a to v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky, v Prílohe č. 2 Miesto výkonu prác a v Prílohe č. 3 Výkaz výmer. Konkrétne úseky ciest za časť č. 2 predmetu zákazky sú uvedené vo Zväzku 2 súťažných podkladov, ako Príloha č. 2 Miesto výkonu prác.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
13 478 741,01:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky za časť č. 2 zloženie zábezpeky vo výške 202 180,00 eur. Podmienky zloženia, vrátenia alebo uvoľnenia zábezpeky ponuky sú bližšie špecifikované v bode 17 Zábezpeka, časť 1.1 Pokyny pre záujemcov/uchádzačov, zväzku 1

Názov
Oprava vozoviek ciest I. triedy technológiou recyklácie za horúca na mieste v Košickom a Prešovskom kraji
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
45233223-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úseky ciest I. triedy v Košickom a Prešovskom kraji v správe Slovenskej správy ciest.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je realizácia opravy nevyhovujúcich vrstiev krytu asfaltobetónových vozoviek na cestách I. triedy v správe Slovenskej správy ciest v Košickom a Prešovskom kraji technológiou recyklácie za horúca na mieste. Cieľom opravy je obnovenie prevádzkovej spôsobilosti vozoviek úsekov ciest I. triedy, ktoré sú vzhľadom na rozsah porúch na hranici svojej životnosti. Oprava krytu vozovky úsekov ciest I. triedy technológiou recyklácie za horúca na mieste bude pozostávať z odfrézovania obrusnej vrstvy vozovky v hrúbke do 30 mm s odvozom a uskladnením na skládke do 60 km. Následne bude realizovaná recyklácia asfaltových zmesí na mieste za horúca Remix plus podľa TP 044 Recyklácia asfaltových zmesí na mieste za horúca pre vozovky s dopravným zaťažením triedy II. a VI. Recyklované vrstvy vytvorené technológiou Remix plus úpravou pôvodnej vrstvy v hrúbke 50 mm a pridaním novej obrusnej vrstvy z vtláčanej zmesi SMA 11 O PMB 45/80-75; hrúbky 30 mm v jednom cykle a ich súčasné zhutnenie. Recyklácia bude realizovaná pomocou strojnej zostavy pozostávajúcej z predhrievačov, remixéra a hutniacich prostriedkov resp. iných špecifických zariadení umožňujúcich nahriatie opravovanej vrstvy, jej rozpojenie, doplnenie komponentov, premiešanie, rozprestretie s úpravou do požadovaného priečneho sklonu a položenie obrusnej vrstvy v jednom cykle podľa TP 044 Recyklácia asfaltových zmesí na mieste za horúca pre vozovky s dopravným zaťažením triedy II. a VI.. Dávkovanie doplnkového kameniva musí byť realizované vhodným dávkovacím zariadením, ktoré dokáže rovnomerne dávkovanie predpísaného množstva. Rozsah stavebných prác a dodávok súvisiacich s predmetom zákazky bude bližšie špecifikovaný v jednotlivých objednávkach na základe rámcovej dohody. V prácach a dodávkach rozpočtu sú zarátané všetky súvisiace práce, presuny materiálu, sute, a ostatné práce v zmysle predložených rozpočtových položiek. Minimálny rozsah prác pre jednu objednávku je 22 000,00 m2 recyklácie za horúca na mieste. Podrobný opis predmetu zákazky za časť č. 3 je uvedený vo Zväzku 2 súťažných podkladov, a to v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky, v Prílohe č. 2 Miesto výkonu prác a v Prílohe č. 3 Výkaz výmer. Konkrétne úseky ciest za časť č. 3 predmetu zákazky sú uvedené vo Zväzku 2 súťažných podkladov, ako Príloha č. 2 Miesto výkonu prác.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
8 493 453,24:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky za časť č. 3 zloženie zábezpeky vo výške 127 400,00 eur. Podmienky zloženia, vrátenia alebo uvoľnenia zábezpeky ponuky sú bližšie špecifikované v bode 17 Zábezpeka, časť 1.1 Pokyny pre záujemcov/uchádzačov, zväzku 1

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie uchádzač preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4, resp. ods. 5, alebo podľa § 152 ods. 1, resp. ods. 3 zákona o VO. 2. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v súlade s § 152 zákona o VO. V súlade s § 187 ods. 7 zákona o VO zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17.04.2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. V záujme aktualizácie údajov uvedených v zozname hospodárskych subjektov je potrebné, aby hospodárske subjekty prostredníctvom formulára oznámenia zmeny údajov doplnili doklady na webovej stránke: https://www.uvo.gov.sk/. 3. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 zákona o VO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 4. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 5. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia Jednotným európskym dokumentom (JED) v zmysle § 39 ods. 1 zákona o VO. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europskydokument-pre-verejne-obstaravanie602.html. Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED-u uviesť tzv. "globálny údaj pre všetky podmienky účasti", bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Postačuje, keď hospodársky subjekt uvedie nasledovné: "Spĺňa požadované podmienky účasti Áno". 6. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 7. Verejný obstarávateľ nedisponuje prístupom k údajom dostupným v informačných systémoch verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na zníženie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Vzhľadom na uvedené je uchádzač povinný predložiť verejnému obstarávateľovi všetky doklady slúžiace na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-05-04T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2024-05-03T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Predmet zákazky je rozdelený na tri časti. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu, dve alebo všetky tri časti predmetu zákazky v súlade s oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a týmito súťažnými podkladmi. 2.Výsledkom postupu zadávania tejto zákazky bude za každú časť zákazky samostatne uzavretá rámcová dohoda v súlade s ustanovením § 269 ods. 2 a násl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, § 83 ods. 4 zákona, medzi verejným obstarávateľom na jednej strane a úspešným uchádzačom za príslušnú časť zákazky na druhej strane. 3.V zmysle § 66 ods. 7 písm. b) zákona, vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk (za každú časť zákazky samostane). 4.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii postupovať prostredníctvom elektronického informačného systému EVO dostupný na internetovej adrese: https://eplatforma.vlada.gov.sk/, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie obsahu, ak nie je uvedené inak. 5.Na zabezpečenie neobmedzeného prístupu k dokumentácií potrebnej na spracovanie ponuky a dokladov k ponuke, ako aj na vysvetľovania/doplnenia verejný obstarávateľ zverejňuje všetky dokumenty, sprievodnú dokumentáciu a informácie v IS EVO a v profile verejného obstarávateľa. 6.Verejný obstarávateľ má za to, že predložením ponuky uchádzač zodpovedá za zabezpečenie aj súhlasov všetkých ostatných dotknutých osôb so spracovaním osobných údajov uvedených v predloženej ponuke podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a GDPR. Uvedené platí aj pre prípad, keď ponuku predkladá skupina dodávateľov. 7.Verejný obstarávateľ nedisponuje prístupom k údajom dostupným v informačných systémoch verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na zníženie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Vzhľadom na uvedené je uchádzač povinný predložiť verejnému obstarávateľovi všetky doklady slúžiace na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia.7. 8. V zmysle § 40 ods. 8 písm. d) ZVO verejný obstarávateľ môže vylúčiť kedykoľvek počas verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií, bez potreby vydania predchádzajúceho rozhodnutia akýmkoľvek orgánom verejnej moci, má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu alebo obmedzujúcu hospodársku súťaž, a to bez ohľadu na akýkoľvek majetkový, zmluvný alebo personálny vzťah medzi týmto uchádzačom alebo záujemcom a daným hospodárskym subjektom.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-03-30T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 9.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,29 PLN (-0,01)
1 EUR24,94 CZK (-0,1)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA