dnes je 10.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: OŠK- vybavenie ihriska
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obecný športový klub (OŠK) Chorvátsky Grob, o. z.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31823165
Námestie Josipa Andriča 3672/17, 90025 Chorvátsky Grob

Slovensko
Kontaktná osoba: Obecný športový klub (OŠK) Chorvátsky Grob, o. z.
Telefón: +421 908050348
Email: mikulova@torvo.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/464086
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
37535200-9
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka vybavenia ihriska. Popis predmetu obstarania : 1.Futbalové bránky stabilné: 2.Futbalové bránky mobilné 7,32 x 2,44 m a 5,00 m 3.Futbalové striedačky stabilné 4.Futbalové striedačky mobilné 5.Rohové zástavky 6.Značkovacie body do trávnika 7.Oznamovacia výsledková tabuľa 8.Traktorová kosačka s príslušenstvom 9.Príslušenstvo k traktorovej kosačke prívesný vozík 10.Motorový vyžínač 11.Aplikátor hnojív 12.Smykovacia sieť 13.Automatické kosačka 14.Defibrilátor
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 93 916,03
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií spôsobom podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo spôsobom podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejného obstarávania: 1.1Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti uvedených v § 32 ods. 1 zákona o verejnom ob-starávaní nasledovnými dokladmi: a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného col-ného úradu nie starším ako tri mesiace, d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. 1.2Uchádzač môže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukázať zápi-som do zoznamu hospodárskych subjektov v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní. 1.3Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej repub-liky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.1. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého po-bytu. 1.4Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo úze-mia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 1.5Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 zákona o verejnom obstarávaní, za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 1.6Verejný obstarávateľ bude pri vyhodnotení podmienok účasti osobného postavenia uchádzača postupovať podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie podľa: § 33 ods. 1 písm. c) súvahy alebo výkazu o majetku a záväzkoch alebo údajov z nich METÓDY A KRITÉRIÁ pre splnenie požadovanej podmienky účasti podľa § 33 ods.1 písm. c) zákona Prostredníctvom finančných analýz sú stanovené úrovne likvidity 1. stupňa, likvidity 2. stupňa a likvidity 3. stupňa. I.Likvidita 1. stupňa ( pohotová likvidita) schopnosť spoločnosti pokryť krátkodobé záväzky hotovostnými prostriedkami. Tento ukazovateľ sa označuje aj ako solventnosť a vyjadruje vzťah medzi najlikviditnejšou časťou majetku a okamžite splatnými záväzkami. Jeho ideálna hodnota je 1, vtedy má podnik toľko finančných prostriedkov, koľko činia jeho krátkodobé záväzky. V takomto prípade podnik nemá problémy s uhrádzaním svojich záväzkov, je teda solventný. V zmysle finančných analýz sú akceptovateľné hodnoty v intervale 0,2 až 0,8. Spoločnosť FinStat s.r.o., zaoberajúca sa finančnými analýzami spoločností a prevádzkujúca webový portál www.finstat.sk uvádza ako optimálnu hodnotu 0,2-0,5. II.Likvidita 2. stupňa (bežná likvidita) schopnosť spoločnosti pokryť krátkodobé záväzky krátkodo-bými aktívami okrem zásob. Tento ukazovateľ vyjadruje pomer najlikvidnejších aktív ku krátkodobým záväzkom. Pod krátkodobými záväzkami sa rozumejú všetky dlhy podniku splatné do 1 roku. V zmysle finančných analýz sú najideálnejšie hodnoty v intervale 1,0 až 1,5. Krátkodobé záväzky by nemali presiahnuť objem finančného majetku a krátkodobých pohľadávok. Spoločnosť FinStat s.r.o., zaoberajúca sa finančnými analýzami spoločností a prevádzkujúca webový portál www.finstat.sk uvádza, že približná optimálna hodnota by sa mala pohybovať okolo hodnoty 1 (približne v intervale 0,7-1,2). III.Likvidita 3. stupňa (celková likvidita) schopnosť spoločnosti pokryť krátkodobé záväzky krátko-dobými aktívami. Pri konštrukcii tohto ukazovateľa sa vychádza z toho, že v prípade potreby je možné z krátkodobého majetku premeniť zásoby na peňažné prostriedky. V zmysle finančných analýz by celková likvidita mala dosahovať hodnoty 1,5 až 2,5. Požadované číslo je vyššie z dôvodu nižšej likvidity zásob. Krátkodobý cudzí kapitál by teda nemal presiahnuť 40 % hodnoty krátkodobého majetku. Spoločnosť FinStat s.r.o., zaoberajúca sa finančnými analýzami spoločností a prevádzkujúca webový portál www.finstat.sk uvádza, že približná optimálna hodnota by sa mala pohybovať okolo hodnoty 2 ( približne v intervale 1,5-2,5).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienku účasti podľa § 33 ods. 1 písm. c) zákona splní uchádzač: I.Ktorého hodnota ukazovateľa Likvidita 1. stupňa je rovná alebo vyššia ako 0,2 za aritmetický priemer za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku, začatia prevádzkovania činnosti alebo ukončenia zdaňovacieho obdobia, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa Likvidity 1. stupňa za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupné ( to znamená, ak sú dostupné za tri roky, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupné za dva roky, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľ Likvidity 1. stupňa musí byť rovný alebo vyšší ako 0,2. II.Ktorého hodnota ukazovateľa Likvidita 2. stupňa je rovná alebo vyššia ako 0,7 za aritmetický priemer za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku ale-bo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa Likvidity 2. stupňa za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupné ( to znamená, ak sú dostupné za tri roky, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupné za dva roky, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľ Likvidity 2. stupňa musí byť rovný alebo vyšší ako 0,7. III.Ktorého hodnota ukazovateľa Likvidita 3. stupňa je rovná alebo vyššia ako 1,5 za aritmetický priemer za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku ale-bo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa Likvidity 3. stupňa za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupné ( to znamená, ak sú dostupné za tri roky, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupné za dva roky, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľ Likvidity 3. stupňa musí byť rovný alebo vyšší ako 1,5. Celé znenie podmienok účasti je uvedené vo výzve na predkladanie ponúk v bode 22, nakoľko elektronický formulár výzvy nemá dostatočnú kapacitu na kompletné informácie, ktoré sú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona Minimálna požadovaná úroveň štandardov Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania vo výške min. 90 000,-EUR. Uchádzačom predložený zoznam bude doplnený potvrdeniami o kvalite dodaného tovaru s uvedením identifikačných údajov odberateľa, popisu predmetu plnenia zmluvy alebo jeho časti, celkovú zmluvnú cenu s DPH, termín uskutočnenia, tel. číslo, meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si tieto údaje overiť. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky ku dňu 31.12. príslušného roka. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie o aukcii sú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk.
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-04-19T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Výzva na predkladanie ponúk a súvisiace dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov cez elektronickú platformu IS EVO a v profile verejného obstarávateľa (VO). 2. VO bude pri komunikácií zo záujemcami/uchádzačmi postupovať prostredníctvom komunikačného rozhrania cez elektronickú platformu IS EVO. 3. Všetky podmienky účasti sú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk a prislúchajúcej dokumentácii. 4. Ponuky uchádzačov sa predkladajú elektronickou platformou v systéme IS EVO. Informácie sú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk. 5. VO uzavrie zmluvu len so subjektom, ktorý je zapísaný v registri partnerov verejného sektora. 6. Verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalenty dokladov určených ako požiadavku na predmet zákazky v súťažných podkladov predložené v ponuke uchádzača za podmienky, že z nich bude jednoznačne vyplývať splnenie všetkých podmienok určených pre získanie príslušného dokumentu uvedeného v tejto časti súťažných podkladov podľa podmienok určených na získanie uvedeného dokumentu. 7. V predmetnom VO sa uplatňuje podmienka podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-04-03T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 9.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,29 PLN (-0,01)
1 EUR24,94 CZK (-0,1)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA