dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 285 - 2023 VTSÚ
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Vojenský technický a skúšobný ústav Záhorie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00800902
Záhorie (vojenský obvod) Array, 90524 Záhorie (vojenský obvod)

Slovensko
Kontaktná osoba: Vojenský technický a skúšobný ústav Záhorie
Telefón: +421 346970258
Email: polacekr@vtsu.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/470136
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 285 - 2023 VTSÚ
Hlavný kód CPV
34144210-3
Druh zákazky
Stručný opis:
Vozidlo bude primárne určené na likvidáciu požiarov v dopadových plochách strelníc vojenského obvodu v ťažkom piesočnatom teréne s lesným porastom a nespevnenými plochami. Vozidlo musí byť bezpečné, s dostatočným výkonom čerpacieho agregátu a musí obsahovať dostatok hasiacich látok na úspešný zásah hasičskej jednotky. Musí byť starostlivo urobený výber komponentov, napríklad vysoko výkonného naftového motora, automatický systém radenia rýchlostí, pohon všetkých kolies, jednoduché ovládanie nadstavby, jednoduché nastupovanie do vozidla atď. Vozidlo musí byť nové. Súčasťou predmetu zákazky sú služby ako: doprava predmetu zmluvy na miesto dodania, montáž jednotlivých technologických prvkov v mieste dodania a uvedenie do prevádzky, inštalácia predmetu zmluvy, jeho odskúšanie a uvedenie do prevádzky, zabezpečenie základného zaškolenia zamestnancov kupujúceho s obsluhou, údržbou a ošetrovaním tovaru, záručný servis vykonávaný v mieste dodania, t.j. Areál Vojenský technický a skúšobný ústav Záhorie, rozpočtová organizácia Ministerstva obrany Slovenskej republiky, sídlo organizácie: 905 24 Senica. Podrobná špecifikácia vozidla/zariadenia a technického vybavenia s určenými parametrami sa nachádza v časti Súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky. v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky, (ďalej zariadenie a/alebo vozidlo).
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 461 500,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Areál Vojenský technický a skúšobný ústav Záhorie, rozpočtová organizácia Ministerstva obrany Slovenskej republiky, sídlo organizácie: 905 24 Senica
Opis obstarávania:
Vozidlo bude primárne určené na likvidáciu požiarov v dopadových plochách strelníc vojenského obvodu v ťažkom piesočnatom teréne s lesným porastom a nespevnenými plochami. Vozidlo musí byť bezpečné, s dostatočným výkonom čerpacieho agregátu a musí obsahovať dostatok hasiacich látok na úspešný zásah hasičskej jednotky. Musí byť starostlivo urobený výber komponentov, napríklad vysoko výkonného naftového motora, automatický systém radenia rýchlostí, pohon všetkých kolies, jednoduché ovládanie nadstavby, jednoduché nastupovanie do vozidla atď. Vozidlo musí byť nové. Súčasťou predmetu zákazky sú služby ako: doprava predmetu zmluvy na miesto dodania, montáž jednotlivých technologických prvkov v mieste dodania a uvedenie do prevádzky, inštalácia predmetu zmluvy, jeho odskúšanie a uvedenie do prevádzky, zabezpečenie základného zaškolenia zamestnancov kupujúceho s obsluhou, údržbou a ošetrovaním tovaru, záručný servis vykonávaný v mieste dodania, t.j. Areál Vojenský technický a skúšobný ústav Záhorie, rozpočtová organizácia Ministerstva obrany Slovenskej republiky, sídlo organizácie: 905 24 Senica. Podrobná špecifikácia vozidla/zariadenia a technického vybavenia s určenými parametrami sa nachádza v časti Súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky. v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky, (ďalej zariadenie a/alebo vozidlo).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
461 500,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
16:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podmienky účasti sú určené v Súťažných podkladoch v Kapitole A.2 - Podmienky účasti uchádzačov, Časť I. Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia (podľa § 32 ZVO). 2. V nadväznosti na ustanovenie § 32 ods. 3 ZVO, verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). 3. Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia finančného, ekonomického postavenia a odbornej a technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED) (viď vzor Príloha č. 5 k SP).
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nepožaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou ponuky v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní vo výške 15 000,00 eur. Podrobnosti zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch v bode 18 Zábezpeka viazanosti ponuky.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-07-10T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Komunikácie sa bude realizovať v súlade s § 20 ZVO prostredníctvom funkcionality EP EVO ver. 18, vrátane vysvetľovania, predkladania, vyhodnocovania ponúk. V prípade aplikácie revíznych postupov je potrebné postupovať podľa Štvrtej hlavy ZVO, § 163 ZVO a nasl. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených v SP a na web stránke ÚVO https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. Pre účely komunikácie a výmeny informácií vo verejnom obstarávaní sa za moment doručenia dôležitých písomností medzi verejným obstarávateľom (VOb) a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s doručením ktorých ZVO spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou IS EVO. 2.Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom (podľa návrhu uchádzača v ponuke) bude podľa § 41 ZVO upravené v zmluve vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností dodávateľa. 3.VOb vyžaduje, aby úspešný uchádzač predložil pred podpisom zmluvy informácie aj o ďalších subdodávateľoch v zmysle znenia § 2 ods. 1 písm. a) bod 7 z.č. 315/2016 Z. z. Podrobnejšie informácie sú v SP. 4. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne platnosť dňom podpisu zmluvných strán a účinnosť po jej zverejnení v Centrálnom registri zmlúv vedenom Úradom vlády SR www.crz.gov.sk . 5.Zmluva bude podpísaná s úspešným uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek z.č. 315/2016 Z.z.(zápis v RPVS) 6.Lehota splatnosti realizačných faktúr je 30 dní od doručenia faktúry. VOb neposkytne preddavky. Predmet zákazky bude uhradený na základe faktúr v dvoch platbách. 7.Verejný obstarávateľ vyžaduje záručnú lehotu na vozidlo a na všetky časti predmetu zmluvy minimálne 24 mesiacov . 8. Na účely zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy VOb vyžaduje v rámci poskytnutia súčinnosti podľa § 56 ods. 8 ZVO preukázanie alebo splnenie osobitných zmluvných podmienok (§ 42 ods. 12). 9. Bližšie informácie sú uvedené v SP.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-05-31T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA