dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2/2023ZZNH
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00610411
Nemocničná 986, 01726 Považská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Telefón: +421 424304491 Fax: +421 424326247
Email: mackova@nemocnicapb.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nemocnicapb.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/470625
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2/2023ZZNH
Hlavný kód CPV
45313100-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom verejného obstarávania je výmena výťahu vrátane súvisiacich prác v budove bloku B Nemocnice s poliklinikou Považská Bystrica ul. Nemocničná 986. Ďalšie požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom sú uvedené v prílohách tejto výzvy, najmä Prílohe č. 1 k Výzve Technická špecifikácia a v Prílohe č. 2 k Výzve Návrh zmluvy o dielo.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 26 785,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa: § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, t. j. uchádzač je oprávnený dodávať tovar a uskutočňovať stavebné práce, zodpovedajúce predmetu zákazky. Uchádzač nemusí predkladať v ponuke doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky v súlade s prvou vetou a túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám v príslušnom registri, v ktorom je uchádzač zapísaný. § 32 ods. 1 písm. f) ZVO, t. j. čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Pre splnenie predmetnej podmienky účasti sa vyžaduje predloženie čestného vyhlásenia. Dokument musí byť podpísaný štatutárnym zástupcom, resp. ním splnomocnenou osobou oprávnenou konať za uchádzača, nahraté vo formáte .pdf (Príloha č. 4 Výzvy). Ustanovenia týkajúce sa preukazovania splnenia podmienok účasti osobného postavenia prostredníctvom zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov týmto nie sú dotknuté. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú definované v podrobnom opise predmetu zákazky a v návrhu Zmluvy o dielo, ktoré tvoria prílohu súťažných podkladov zverejnených na profile verejného obstarávateľa.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-06-22T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Poskytovanie vysvetlení, odovzdávanie podkladov a komunikácia (ďalej len komunikácia) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať v štátnom (slovenskom) jazyku a spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah týchto údajov uvedených v ponuke, podmienkach účasti a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch. 2.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami/uchádzačmi postupovať výhradne prostredníctvom informačného systému EVO. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. 3.Okamih doručenia akejkoľvek správy medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom je okamih odoslania správy prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. 4.Pre určenie plynutia zákonných lehôt sa momentom doručenia zásielky považuje odoslanie zásielky jej adresátovi bez ohľadu na to, či je odosielateľom zásielky verejný obstarávateľ alebo záujemca resp. uchádzač, t.j. akonáhle sa dostane do sféry dispozície adresáta. 5.Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v EVO a pre úspešné predkladanie ponuky je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie IS EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie EVO sú zadefinované a zverejnené na www.uvo.gov.sk 6.Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému EVO je potrebné vykonať registráciu do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO (www.evo.gov.sk). Záujemca o zákazku sa zaregistruje priamo v príslušnej zákazke, zverejnenej v zozname zákaziek na stránke Portál EVO, ktorej detaily sa zobrazia kliknutím na príslušnú ikonku na začiatku riadku s názvom zákazky. 7.Obsahom komunikácie prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO bude predkladanie ponúk, vysvetľovanie informácií nachádzajúcich sa vo Výzve, prípadné doplnenie Výzvy, vysvetľovanie predložených ponúk, vysvetľovanie predložených dokladov atď. Ak bude uchádzač alebo ponuka uchádzača z daného tendru vylúčená, uchádzačovi bude prostredníctvom EVO oznámené vylúčenie s uvedením dôvodu. Úspešnému uchádzačovi bude prostredníctvom EVO zaslané oznámenie, že sa jeho ponuka prijíma. 8.Verejný obstarávateľ odporúča všetkým hospodárskym subjektom, ktorí majú záujem zúčastniť sa verejného obstarávania, aby postupovali pri používaní IS EVO podľa Dokumentácie k IS EVO, zverejnenej na stránke elektronickej platformy: https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/ resp. bol vyškolený na prácu v tomto systéme, nakoľko ak sa dopustí chýb pri práci v systéme EVO, nesie za tieto plnú zodpovednosť. 9.V prípade nejasností týkajúcich sa požiadaviek uvedených vo Výzve alebo inej sprievodnej dokumentácií, môže uchádzač elektronicky požiadať verejného obstarávateľa prostredníctvom systému EVO o ich vysvetlenie. Do predmetu správy je uchádzač povinný uviesť Žiadosť o vysvetlenie. Uchádzač musí svoju žiadosť doručiť verejnému obstarávateľovi. 10.Verejný obstarávateľ odporúča vykonanie obhliadky. V prípade záujmu o vykonanie obhliadky môže záujemca kontaktovať osobu: Mgr. Ján Fusko tel.: 0901 918 716. 11.Verejný obstarávateľ po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, z hľadiska uplatnenia kritéria na vyhodnotenie ponúk. V prípade, ak ponuka uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste nebude spĺňať požiadavky verejného obstarávateľa, pristúpi k vyhodnoteniu ponuky uchádzača, ktorý sa umiestnil v poradí na nasledujúcom mieste.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-05T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA