dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 08_2023/ZNH/EVO
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603520
Námestie sv. Františka 8, 84262 Bratislava-Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Telefón: +421 270711172
Email: viera.kastilova@karlovaves.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/470638
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 08_2023/ZNH/EVO
Hlavný kód CPV
50300000-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmet zákazky je prenájom 3ks multifunkčných tlačiarenských zariadení (tlač/sken/kopírovanie) vrátane kompletného servisného pokrytia, dodávka spotrebného materiálu (okrem papiera). Požadujeme dodavku nových, doposial nepouzivanych tovarov v originalnom baleni od vyrobcu, nie repasovane, pouzivane, vystavovane alebo testovane zariadenia. Predmet dodania musí byt zabaleny v originalnom baleni bez znamok poskodenia obalu a bez predchadzajuceho pouzivania. Tlačiarne dodané s integrovanou čítačkou RFID kariet a licenciou na MyQ po dobu prenájmu tlačiarní . Tlačiarne sa pripoja k existujúcemu serveru MyQ. Požiadavka na tlačové riešenie: -Výkonné MFP zariadenie do formátu A3, -Rýchlosť tlače podľa ISO/IEC 24734 40 strán/min. čiernobielo aj farebne, -Automatický jednoprechodový podávač dokumentov RASF s kapacitou 150 listov, -Vstupná kapacita 4 x 500 listov + 150 listov univerzálny zásobník, -Duplexná tlač/kopírovanie, -Vzdialená konfigurácia a inštalácia, -Webový prístup pre administrátora, -Podpora OS Server: Windows Server 2012 / 2012 R2/ 2016 / 2019/2022, -Podpora OS Klient: Windows 7,8,8.1,10,11, Linux , MAC, AS400, SAP, -Podpora webových prehliadačov, -Tlačové riešenie musí spĺňať nariadenie smernice EÚ GDPR, -Podpora protokolov SNMP v1/v2/v3, -Spôsob určenia vlastníka tlačovej úlohy: odosielateľ úlohy, názov počítača, názov tlačového serveru v DNS, užívateľ v názve úlohy, -Funkcionalita zabezpečenej odloženej tlače - Follow me, -Analýza tlačovej úlohy cez integrovaný terminál: počet strán, použitie farby, veľkosť papiera, duplex, počet kópií, cena, -Možnosť zmeny parametrov tlačovej úlohy cez integrovaný terminál: počet kópií, duplex, mono, -Možnosť priamej tlače s overením užívateľa. -Viacfaktorové overovanie, PIN, karta, PIN+karta, -Politika PINOV: Možnosť definovať dĺžku pinu (viac ako 4 miestny), -Možnosť riadenia politík - obmedzenie práv - pre užívateľov, tlačové úlohy a tlačové zariadenia, -Integrovaný prihlasovací a ovládací terminál s možnosťou vlastného nastavenia, -Vytváranie kopírovacích profilov s možnosťou zmeny parametrov: počet kópií, farba-mono, duplex, sýtosť, orientácia originálu, veľkosť, -Vytváranie skenovacích profilov s možnosťou zmeny parametrov: rozlíšenie, farba-mono, duplex, sýtosť, formát, zmiešané veľkosti originálu, pôvodný obraz (foto, text), orientácia originálu, -Vytváranie skenovacích profilov s možnosťou nastavenia niekoľkých cieľov v jednom profile (e-mail, SMB, USB) -Import používateľov z adresárových služieb: Active Directory, OpenLDAP, -Offline prihlásenie-prihlásenie na terminál a tlač lokálne zaradených úloh, kopírovanie alebo skenovanie do USB v prípade výpadku spojenia so serverom, -Odosielanie notifikácií o poklese stavu tonera (pod 20%) a papiera. -Predpokladaný počet výtlačkov A4 za obdobie 48 mesiacov: 800 000 strán čiernobielo, 140 000 strán farebne. Po skončení prenájmu odkúpenie tlačiarne za 1? s DPH.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 28 200,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí splniť podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní nasledovne: § 32, ods. 1, písm. e): Základné údaje o uchádzačovi v ktorých uvedie obchodný názov a sídlo uchádzača, alebo miesto podnikania, meno a funkcia štatutárneho orgánu, IČO, DIČ, bankové spojenie, číslo účtu, kontaktné telefónne číslo a emailovú adresu. Tieto údaje sú potrebné, aby si verejný obstarávateľ mohol sám preveriť oprávnenie k podnikaniu v Registri hospodárskych subjektov. § 32, ods. 1, písm. f): predloží čestné vyhlásenie, že nemá zákaz účasti vo verejnom obstarávaní (príloha č. 2) V prípade, že je uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, nemusí predkladať doklady k preukázaniu osobného postavenia, uvedie informáciu o zápise vo svojej ponuke.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nepožaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí svoju odbornú spôsobilosť preukázať podľa § 34 ods.1 písm. a)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Uchádzač predloží minimálne dve úspešne zrealizované zákazky/referencie v súhrnnej hodnote minimálne 10 000,- EUR s DPH. V prípade uvedenia referencií zo zoznamu referencií na UVO, uchádzač zašle odkazy na konkrétne referencie.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
všetky podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-06-15T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-05T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA