dnes je 24.6.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 00483/2021/4400-32
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Centrum vedecko-technických informácií SR
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151882
Lamačská cesta 8/A, 81104 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Centrum vedecko-technických informácií SR
Telefón: +421 269253158
Email: veronika.dobiasova@cvtisr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.cvtisr.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 00072/2020/4400 - 00483/2021/4400
Hlavný kód CPV
72200000-7
Druh zákazky
OPIS
Názov
Dodatok č. 1 k Zmluva o dielo a poskytovaní služieb
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
72240000-9

72230000-6

72261000-2

72267000-4

48000000-8

48810000-9

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: CVTI SR, Lamačská cesta, Bratislava Dátové centrum pre výskum a vývoj (DC VaV), Univerzitná 1, 010 01 Žilina
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je návrh, zhotovenie a implementácia Komplexného informačného systému získavania, spracovávania, uchovávania a sprístupňovania vedeckých a bibliometrických dát a publikácií a zabezpečenie prístupu k nástrojom a aplikáciám pre podporu vedy a výskumu (KOMIS) vrátane poskytovania podpory a údržby. Predmetom zákazky sú existujúce informačné systémy (upgrade) a nové informačné systémy (implementácia, nasadenie) a poskytovanie ich podpory a údržby. Do skupiny existujúcich systémov patria: PRIMO discovery systém pre elektronické informačné zdroje, OpenURL linkovací server, Systém pre vzdialený prístup do elektronických informačných zdrojov, CREPČ Centrálny register evidencie publikačnej činnosti, CREUČ Centrálny register evidencie umeleckej činnosti, SK CRIS / CIP VVI Informačný systém o vede a výskume / Centrálny informačný portál pre výskum, vývoj a inovácie, CRZP / ANTIPLAG Centrálny register záverečných prác / Antiplagiatorský systém, SCIDAP Centrálna databáza elektronických informačných zdrojov pre výskum a vývoj, ISS CVTI SR - Integrovaný systém služieb Centra vedecko-technických informácií SR, IdM midPoint centrálna správa používateľov systému ISS CVTI SR, JIRA systém pre správu požiadaviek a hlásení ISS CVTI SR. Ich prevádzka je zabezpečená v Dátovom centre pre vedu a výskum (DC VaV), ktoré je vybavené modernou IKT infraštruktúrou a bolo vybudované s cieľom uchovávať a spracovávať informácie potrebné pre organizácie výskumu a vývoja v Slovenskej republike. Súčasťou infraštruktúry je aj zabezpečenie dostatočne rýchleho prístupu prostredníctvom širokopásmových sietí a implementácia riešení umožňujúcich efektívne využívanie informačných zdrojov. Do skupiny nových systémov patria: SCIDAP - repozitár pre vedecké a odborné publikácie (pozn.: pôjde o upgrade existujúcej bibliografickej databázy na repozitár informačných zdrojov pre vedu a výskum), SVD - repozitár pre vedecké dáta, Open Access publikačná platforma, Analytický modul pre hodnotenie vedy, ERMs - systém pre manažment elektronických informačných zdrojov, PP - spoločná prezentačná platforma / portál (nie portál CIP VVI), CK - centrálne komponenty pre integračnú platformu. Tieto systémy budú rovnako inštalované a prevádzkované v DC VaV v CVTI SR a budú tvoriť základ pre implementáciu uvedených systémov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 120
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 1. Názov projektu: Informačný systém výskumu a vývoja - prístupy do databáz pre potreby výskumných inštitúcií (NISPEZ IV) Kód ITMS Projektu: 313011I407 2. Názov projektu: Horizontálna IKT podpora a centrálna infraštruktúra pre inštitúcie výskumu a vývoja (DC VaV II) Kód ITMS Projektu: 313011F988
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 132-324319
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov:
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2020-07-03T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 6 858 240,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-05-05T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
72200000-7
Dodatočné kódy CPV
72240000-9

72230000-6

72261000-2

72267000-4

48000000-8

48810000-9

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: CVTI SR, Lamačská cesta, Bratislava Dátové centrum pre výskum a vývoj (DC VaV), Univerzitná 1, 010 01 Žilina
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je návrh, zhotovenie a implementácia Komplexného informačného systému získavania, spracovávania, uchovávania a sprístupňovania vedeckých a bibliometrických dát a publikácií a zabezpečenie prístupu k nástrojom a aplikáciám pre podporu vedy a výskumu (KOMIS) vrátane poskytovania podpory a údržby. Predmetom zákazky sú existujúce informačné systémy (upgrade) a nové informačné systémy (implementácia, nasadenie) a poskytovanie ich podpory a údržby. Do skupiny existujúcich systémov patria: PRIMO discovery systém pre elektronické informačné zdroje, OpenURL linkovací server, Systém pre vzdialený prístup do elektronických informačných zdrojov, CREPČ Centrálny register evidencie publikačnej činnosti, CREUČ Centrálny register evidencie umeleckej činnosti, SK CRIS / CIP VVI Informačný systém o vede a výskume / Centrálny informačný portál pre výskum, vývoj a inovácie, CRZP / ANTIPLAG Centrálny register záverečných prác / Antiplagiatorský systém, SCIDAP Centrálna databáza elektronických informačných zdrojov pre výskum a vývoj, ISS CVTI SR - Integrovaný systém služieb Centra vedecko-technických informácií SR, IdM midPoint centrálna správa používateľov systému ISS CVTI SR, JIRA systém pre správu požiadaviek a hlásení ISS CVTI SR. Ich prevádzka je zabezpečená v Dátovom centre pre vedu a výskum (DC VaV), ktoré je vybavené modernou IKT infraštruktúrou a bolo vybudované s cieľom uchovávať a spracovávať informácie potrebné pre organizácie výskumu a vývoja v Slovenskej republike. Súčasťou infraštruktúry je aj zabezpečenie dostatočne rýchleho prístupu prostredníctvom širokopásmových sietí a implementácia riešení umožňujúcich efektívne využívanie informačných zdrojov. Do skupiny nových systémov patria: SCIDAP - repozitár pre vedecké a odborné publikácie (pozn.: pôjde o upgrade existujúcej bibliografickej databázy na repozitár informačných zdrojov pre vedu a výskum), SVD - repozitár pre vedecké dáta, Open Access publikačná platforma, Analytický modul pre hodnotenie vedy, ERMs - systém pre manažment elektronických informačných zdrojov, PP - spoločná prezentačná platforma / portál (nie portál CIP VVI), CK - centrálne komponenty pre integračnú platformu. Tieto systémy budú rovnako inštalované a prevádzkované v DC VaV v CVTI SR a budú tvoriť základ pre implementáciu uvedených systémov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 120
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 7 492 620,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Upgrade modulu CREPČ Je nevyhnutné upraviť najmä: -nový typ formulárov pre evidenciu a kategorizáciu výstupov publikačnej činnosti a ohlasov, vrátane modifikácií editačného a notifikačného mechanizmu a vnútorných kontrol dát, -nové kritériá hodnotenia a kategorizácie na nové typy kategórií (skupín), -nové typy výstupov a štatistíkpublikačnej činnosti a ohlasov, , -nové kritériá základného, pokročilého a združeného vyhľadávania výstupov publikačnej činnosti a ohlasov, modifikáciu formulárov na formálnu a obsahovú verifikáciu výstupov publikačnej činnosti a ohlasov zo strany prevádzkovateľa CREPČ a Odborného hodnotiteľského orgánu. V súvislosti s účinnosťou novej vyhlášky je potrebná realizácia analytických a implementačných prác vyvolaných zmenou filozofie evidencie a kategorizácie výstupov publikačnej činnosti a ohlasov. Kategorizácia výstupov publikačnej činnosti a ohlasov sa zásadne mení a je ústredným prvkom evidencie. Jej zmena má vplyv na všetky súčasti modulu a vyžaduje si modifikáciu všetkých funkcionalít súvisiacich s vkladaním, úpravou a verifikáciou dát. Zmena má vplyv na všetky typy formulárov na vkladanie a modifikuje aj mnohé vnútorné kontroly a väzby údajov. Zmena spôsobu uloženia a interpretácie údajov má ďalej vplyv na funkcie vyhľadávania a prezentácie dát. Je potrebné modifikovať, pridávať kritériá vyhľadávania a upraviť štruktúry indexov. V oblasti prezentácie dát sa menia pohľady na dáta tak vo formulároch editácie, ako aj v prehľadoch pri práci s modulom, napr. zoznam vyhľadaných záznamov a pod. Zmeny majú vplyv aj na tlačové zostavy, výstupy a štatistiky. Zmeny v evidencii majú prenesený vplyv aj na naviazané funkcionality. Bude nevyhnutná modifikácia formulárov na formálne a obsahové hodnotenie výstupov publikačnej činnosti a ohlasov prevádzkovateľom CREPČ a hodnotiteľmi v Odbornom hodnotiteľskom orgáne v rámci komplexného verifikačného procesu. Upgrade modulu CREUČ Je nevyhnutné nahradiť pôvodné požiadavky na upgrade modulu CREUČ uvedené v zmluve novými požiadavkami zodpovedajúcimi súčasnej legislatíve. Upgrade modulu CREUČ by mal obsahovať najmä: -nový typ formulárov evidencie a kategorizácie výstupov umeleckej činnosti a ohlasov v deviatich druhoch umeleckej činnosti vrátane systému editácie, vnútorných kontrol, notifikácií, vzájomných väzieb dát, -nový predmet evidencie umeleckej činnosti ako umelecké dielo a umelecký výkon, -nový typ evidencie entít vo vzťahu k umeleckému dielu a umeleckému výkonu, -nové kritéria pre podporu hodnotenia výstupov umeleckej činnosti a ohlasov, -nové formuláre na formálna obsahovú verifikáciu výstupov umeleckej činnosti a ohlasov prevádzkovateľom CREUČ a Odborným hodnotiteľským orgánom v rámci komplexného verifikačného procesu, -základné, rozšírené a združené vyhľadávanie výstupov umeleckej činnosti a ohlasov, -nastavenie sociálnych pravidiel používateľov vrátane komplexnej administrácie používateľov rôznych typov, -možnosti generovania tlačových zostáv, výstupov, štatistík. Je potrebná nová evidencia a kategorizácia výstupov umeleckej činnosti a ohlasov na deviatich druhoch umeleckej činnosti a s tým súvisiaci vznik nových typov vykazovania entít v osobe, inštitúcií, podujatí, projekte a databáze. Najdôležitejšou zmenou je existencia novej entity umelecký výkon ako predmetu evidencie a miesto jeho prepojenia kategorizácie, umeleckého diela, osoby, inštitúcie, podujatia, projektu a databázy. Potrebná je evidencia umeleckého diela a autorského/interpretačného umeleckého výkonu vo všetkých jeho tvorivých zložkách. Návrh novej legislatívy tiež predpokladá evidenciu umeleckého ohlasu a jeho kategorizáciu a evidenciu multimediálnych príloh v rámci všetkých typov umeleckých diel a umeleckých výkonov. Všetky zaevidované umelecké diela a umelecké výkony vrátane ohlasov na ne je potrebné vkladať, zobrazovať, uchovávať, prehľadávať a spracovávať do výstupov a štatistík. Uvedenými požiadavkami je potrebné nahradiť pôvodné požiadavky na upgrade modulu CREUČ.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 6 858 240,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 7 492 620,00
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.6.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 21.6.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (+0,01)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR24,95 CZK (+0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA