dnes je 23.6.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 18/OEaS/2021-831
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42355818
Továrenská 7 Array, 82855 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb
Telefón: +421 257881352
Email: ludovit.blazy@teleoff.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: Národný regulátor elektronických komunikácií a poštových služieb
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
48443000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka ekonomického softvéru na správu pohľadávok (20 licencií) a vedenie podvojného účtovníctva (3 licencie) pre Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb formou licencie. Výsledkom by mala byť dodávka komplexného štandardizovaného softvérového riešenia dodávateľa, upraveného a nastaveného podľa potrieb a požiadaviek verejného obstarávateľa. Predmetom zákazky je tiež dodávka služieb súvisiacich s dodávkou softvéru a to jeho inštalácia v prostredí verejného obstarávateľa, konfigurácia, migrácia dát zo súčasného systému formou exportu a importu, školenie zamestnancov úradu a služby podpory a údržby prevádzky systému na dobu neurčitú.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV
72263000-6

72265000-0

72250000-2

Miesto vykonania
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb, továrenská 7, Bratislava
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka ekonomického softvéru na správu pohľadávok a vedenie podvojného účtovníctva pre Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb formou licencie. Výsledkom by mala byť dodávka komplexného štandardizovaného softvérového riešenia dodávateľa, upraveného a nastaveného podľa potrieb a požiadaviek verejného obstarávateľa. Predmetom zákazky je tiež dodávka služieb súvisiacich s dodávkou softvéru a to jeho inštalácia v prostredí verejného obstarávateľa, konfigurácia, migrácia dát zo súčasného systému formou exportu a importu, školenie zamestnancov úradu a služby podpory a údržby prevádzky systému na dobu neurčitú.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-05-19T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 135 494,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 84 900,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-05-20T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.6.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 21.6.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (+0,01)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR24,95 CZK (+0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA