dnes je 28.6.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 4/2021_MM
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35937874
Panónska cesta 2, 85104 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktná osoba: Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Telefón: +421 220824678
Email: miloslav.matonog@vszp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vszp.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432255
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 4/2021_MM
Hlavný kód CPV
64210000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Dynamický nákupný systém pre zabezpečenie služieb Call centra v rámci triedy CPV 6421. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 98 081,28
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ZVO). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, prípadne podľa § 32 ods. 4 a/alebo 5, § 39 alebo § 152 ZVO. 2. Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO, v zmysle § 32 poslednej vety ods. 3 ZVO nemusí verejnému obstarávateľovi predložiť doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, ale predloží všetky údaje (§ 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov) potrebné k vyžiadaniu výpisu z registra trestov právnickej osoby, štatutárneho orgánu, členov štatutárneho orgánu, členov dozorného orgánu, prokuristov od Generálnej prokuratúry SR a nemusí predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), c) a e) ZVO (bod 2. sa nevzťahuje na uchádzačov podľa § 32 ods. 4 a/alebo 5 ZVO). 3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia uvedenej podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: § 33 ods. 1. písm. d) ZVO
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží štatutárnym zástupcom alebo ním splnomocnenou osobou verifikovaný prehľad o dosiahnutom obrate v rovnakom alebo obdobnom predmete zákazky, pričom požadovaný obrat v predmete zákazky (poskytovanie služieb call centra) musí byť spolu za posledné tri hospodárske roky, súhrnne minimálne vo výške 50 000,- EUR bez DPH, alebo ich ekvivalent v cudzej mene, v ktorom čestné vyhlási, že finančný obrat v oblasti, ktorej sa predmet činnosti týka je záujemcom zrealizovaný, ktorý podloží preskúmateľnými dôkaznými prostriedkami o uskutočnení predmetných služieb (napríklad kópie zmlúv s faktúrou, faktúry a dodacie listy, preberacie protokoly, referencie, potvrdenia o poskytnutí služby a podobne)
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: § 34 ods. 1. písm. d) ZVO
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží scan originálu alebo úradne osvedčenej kópie originálu platného certifikátu systému manažérstva bezpečnosti informácií podľa normy ISO 27001.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-06-30T10:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-06-30T10:15:00
Miesto: Všeobecná zdravotná poisťovňa a.s., Panónska cesta 2, Bratislava, miestom online sprístupnenia ponúk pre záujemcov, ktorí predložili žiadosť o účasť je webová adresa https://josephine.proebiz.com/sk/ a totožná položka ako pri predkladaní ponúk. Otváranie ponúk je verejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-05-26T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.6.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 27.6.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (+0,01)
1 EUR4,32 PLN (+0,02)
1 EUR24,93 CZK (+0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA