dnes je 24.6.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: pdl/2020/MnC/1
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Modra nad Cirochou
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00323250
Modra nad Cirochou 111, 06782 Modra nad Cirochou

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Modra nad Cirochou
Telefón: +421 577793242
Email: ou@modranadcirochou.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://modranadcirochou.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Iné (uveďte)
Iný druh: verejný obstarávateľ podľa § 7 ods.1 písm. b)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: Miestna samospráva
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: pdl/2020/MnC/1
Hlavný kód CPV
31620000-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie, inštalácia, oživenie a zaškolenie zamestnancov k dodávke tovarov ktorých výsledkom bude vybudovanie komplexného uceleného varovného a vyrozumievacieho systému, s meraním ovzdušia a zrážok. Systém bude slúžiť na varovanie a vyrozumenie pripravenosti obyvateľov na zvládanie mimoriadnych udalosti ovplyvnených zmenou klímy.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV
32570000-9

32580000-2

32200000-5

32260000-3

32310000-9

32344270-9

48510000-6

32581000-9

Miesto vykonania
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Obec Modra nad Cirochou
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie, inštalácia, oživenie k dodávke tovarov, ktorých výsledkom bude vybudovanie komplexného uceleného varovného a vyrozumievacieho systému, s meraním ovzdušia a zrážok. Systém bude slúžiť na varovanie a vyrozumenie pripravenosti obyvateľov na zvládanie mimoriadnych udalosti ovplyvnených zmenou klímy. Dodávaný systém bude kompatibilný ( pripojiteľný) s existujúcim systémom SEHIS na regionálnej a národnej úrovni so zložkami krízového riadenia Civilnej ochrany Ministerstva vnútra SR, nakoľko po realizácii projektu prebieha niekoľko krát odskúšavanie celého systému. Uvedenie do prevádzky prebieha v súčinnosti s týmito zložkami. Základným parametrom je nepretržité kontrolovanie pred nepriaznivým počasím a nadmernými zrážkami, ktoré sú spúšťačom lokálnych prietrže a iných prírodných javov. Medzi ďalšie parametre je potrebné zaradiť rýchlosti vetra, teplôt a vlhkosti vzduchu. Vzhľadom na flexibilitu systémov je možné ho využiť nie len pri krízových situáciách, ale aj pri každodennom chode obce. Stanica v pravidelných intervaloch meria sledované hodnoty. V oblasti bez dodávky elektrickej energie je možné ich napájať prostredníctvom solárnych panelov a batérií. Po prekročení hraničných hodnôt systém odvysiela informácie na dispečing a to prostredníctvom Globálneho systému mobilných komunikácií (ang. Global System for Mobile Communications) ďalej len GSM / Univerzálna paketová rádiová služba (ang. General Packet Radio Service) ďalej len GPRS pripojenia, prostredníctvom rádiovej siete, alebo káblovým pripojením. Dispečing čo je spravidla rozhlasová ústredňa a riadiaci počítač na základe nich vykoná nastavenú úlohu: -Odvysiela do siete hlásičov varovanie -Pošle krátku textovú správa (Short Message Service) dalej len SMS starostovi a kompetentným osobám -Umožní starostovi odvysielať živé hlásenie prostredníctvom jeho mobilného telefónu alebo prostredníctvom rozhlasovej ústredne -Hromadné odošle SMS všetkým obyvateľom mesta podľa pripraveného zoznamu Požadované technického vybavenia : Elektronická siréna 1200, RDS na CO MV ks1 Riadiaca ústredňa systému vrátane sirény RT1 ks1 Bezdrôtový koncový bod, hlásič digit. ks49 Vysielací pult ks1 Ústredňa hlásičov s anténou ks1 Ovládacia jednotka varovného systému ks1 Modul GSM/GPRS ks1 Modul: ovládanie cez telefón ks1 Modul: vyrozumenie na telefón a SMS ks1 Modul: prepojenie s meteostanicou ks1 Meteostanica - teplota, vlhkosť ks1 Anemometer - rýchlosť a smer vetra ks1 Zrážkomer ks1 Aplikačný softvér ks1 PC pre archiváciu a zber dát ks
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
NFP310030AA76:
Doplňujúce informácie
OPKZP-PO3-SC311-2017-24

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-05-04T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 4
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 4
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 145 420,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 139 930,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-05-05T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.6.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 21.6.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (+0,01)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR24,95 CZK (+0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA